خانهاخبار
زبان طراحی، ابعاد و مشخصات جدید محصولات خانواده گلکسی اس 11 افشا شد!

زبان طراحی، ابعاد و مشخصات جدید محصولات خانواده گلکسی اس 11 افشا شد!

در حالی که شایعات زیادی پیرامون Galaxy S11 (یا Galaxy S20) در دنیای تکنولوژی مطرح می‌شود، اما باید تا 11 فوریه برای رونمایی از محصول رسمی منتظر بمانیم.
۱۳۹۸/۱۰/۲۱

همان طور که می‌دانید، سامسونگ در تاریخ 11 فوریه (22 بهمن) رویدادی را برگزار خواهد کرد و در این اتفاق بزرگ، نسل جدید گوشی‌های هوشمند این کمپانی با نام گلکسی اس 11 (یا گلکسی اس 20) معرفی خواهد شد. در حال حاضر دست کم می‌دانیم که سه محصول جدید (بدون احتساب مدل 5G) در سه سایز مختلف، در این مراسم رونمایی می‌شود.

امروز در رسانه‌های خبری، شاهد انتشار تصاویری از محافظ نمایشگرهای جدیدی هستیم که به احتمال خیلی زیاد، برای خانواده Galaxy S11 طراحی و ساخته شده است.

سال گذشته، سامسونگ از یک محصول مقرون به صرفه به نام Galaxy S10e در کنار پرچمداران خود رونمایی کرد. بر اساس تصاویر این محافظ‌های نمایشگر، ظاهرا امسال باید انتظار رونمایی از چهار گوشی هوشمند را داشته باشیم. پس به این ترتیب، خانواده گلکسی اس 11 به شرح زیر نامگذاری خواهد شد:

  • Galaxy S11
  • Galaxy S11 Plus
  • Galaxy S11e
  • Galaxy S11 Ultra

هنوز مشخص نیست که مدل اولترا، چه ویژگی‌هایی را با خود به همراه خواهد داشت. به نظر می‌رسد که این محصول، همان نسخه 5G این خانواده باشد که مسئولان سامسونگ تصمیم گرفته‌اند تا یک نام جدید را برای آن در نظر بگیرند.

در تصویر زیر، اگر محتوای صفحه را به سمت محافظ نمایشگر سمت چپ زوم کنید، واژه S20 Ultra را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد. همچنین از این تصویر، اطلاعاتی در مورد نمایشگر محصولات این خانواده دستیگرمان می‌شود. همان طور که می‌بینید و انتظار داشتیم، گلکسی S20 و Galaxy S20e به پنل نمایشگر 6.2 اینچی مجهز هستند. دو عضو دیگر، یعنی اس 20 پلاس و مدل اوترا به ترتیب به نمایشگر 6.7 و 6.9 اینچی مجهز خواهند بود.

image

image

 

اما در این تصاویر، برخی دوگانگی‌ها وجود دارد. چرا که در برخی از آنها نام Galaxy S11 و در برخی دیگر، واژه Galaxy S20 عنوان شده است. به نظر می‌رسد که به خاطر سال جاری میلادی (2020)، مسئولان سامسونگ نام S20 را برای این خانواده برگزینند.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۱۰/۲۱
هرچی از خدا آمد خوش‌آمد