خانهاخبار
روترهای لینکسیس، در آینده نزدیک تنفس و حرکات کاربران خود را کنترل می‌کند!

روترهای لینکسیس، در آینده نزدیک تنفس و حرکات کاربران خود را کنترل می‌کند!

روترهای Linksys Velop در حال حاضر امکان شناسایی جابجایی و حرکات کاربران را در خود جای داده است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۱

کمپانی لینکسیس با مشارکت یکی از شرکت‌های فعال در زمینه هوش مصنوعی به نام Origin Wireless، موفق به تولید محصولی به نام Wellness Pods شده است که قادر خواهد بود تا تنفس و میزان خواب اشخاص را تحت کنترل خود در آورده و به این ترتیب، سلامت آنها را تأمین کند. طبق گزارش مسئولان لینکسیس، این محصول همچنین قادر به تشخیص افتادن افراد حاضر در منزل از ارتفاع خواهد بود.

محصول یاد شده، چنین کارهایی را بدون نیاز به دوربین یا ابزار پوشیدنی که ممکن است بودن آنها برای استفاده کنندگان نگرانی ایجاد کند، انجام می‌دهد.

گفته می‌شود که مهندسان Linksys، به وسیله شکسته شدن امواج رادیویی در اثر اتفاقات مختلف، توانسته‌اند به این فناوری دست پیدا کنند. بر اساس گزارش گیزمودو، روترهای لینکسیس در حال حاضر، در هر ثانیه به مدت 30 بار امواج اطراف خود را چک می‌کند و با اضافه شدن Wellness Pods به این مجموعه، عدد یاد شده به 1500 بار در ثانیه افزایش پیدا می‌کند. طبق اعلام این کمپانی، تمامی حرکات و حتی میزان تنفس افراد حاضر در منزل به وسیله این محصول قابل ردیابی و پیگیری است.

متأسفانه مدیران Linksys در حال حاضر، هیچ گونه اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت این محصول عنوان نشده است. اما می‌توان اواخر سال جاری میلادی، انتظار عرضه آن به بازار را داشت.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)