خانهاخبار
افزایش میزان اعتبار اپل در کشور چین به واسطه فروش بالای آيفون 11

افزایش میزان اعتبار اپل در کشور چین به واسطه فروش بالای آيفون 11

به گزارش بلومبرگ، اپل به واسطه فروش بالای خانواده آيفون 11 توانسته اعتبار بالایی به دست آورد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۱

همان طور که می‌دانید، خانواده آیفون 11 از مهر ماه سال جاری وارد بازار شد و از آن زمان، استقبال خوبی از این سه تلفن هوشمند به عمل آمد. بر اساس گزارش بلومبرگ، این میزان فروش بالای آیفون 11 در کشور چین باعث شده تا اعتبار اپل تقریبا دو برابر نسبت به گذشته افزایش پیدا کند.

گزارشگر بلومبرگ در این باره می‌گوید:

فروش آیفون‌ها در کشور چین هر ساله حدود 19 درصد افزایش پیدا می‌کند. آیفون 11 تا ماه دسامبر، فروشی بالغ بر 3.18 میلیون دستگاه را تجربه کرد که در نوع خود بی سابقه بود. این آمار توسط آکادمی اطلاعات، ارتباطات و تکنولوژی کشور چین در اختیار ما قرار گرفته است.

آیفون 11 ومدل‌های پرو آن، با بهبود چشمگیر باتری و کیفیت دوربین نسبت به مدل‌های پیشین روبرو شده است و افرادی که این محصولات را خریده‌اند، با رضایت بالایی اقدام به انجام چنین کاری کرده‌اند.

image

 

افزایش فروش خانواده آیفون 11 در کشور چین، سبب شده تا اعتبار کمپانی اپل در این بخش از دنیا بالا رفته و توجه بسیاری از مردم این خطه نیز به محصولات جدید اپل جلب شود. ظاهرا درگیری‌هایی ک کشورهای چین و آمریکا بر سر تحریم‌ها و موضوعاتی از این قبیل داشته‌اند، نتوانسته تا اعتبار این شرکت امریکایی را زیر سوال ببرد و مردم آسیای شرقی، هنوز هم چشم‌شان به دنبال تلفن هوشمند تولید شده توسط شرکت اپل است.

حال با این تفاسیر، باید منتظر بمانیم و ببینیم که آيا محصول جدید اپل با نام آیفون 12 نیز می‌تواند مانند نسل پیشین خود، چنین اعتمادی را میان مشتریان خود در کشور چین ایجاد کرده و فروش بالایی را تجربه کند یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)