خانهاخبار
تصاویر کیس محافظ پیکسل 4a طراحی این دستگاه را تایید می‌کند

تصاویر کیس محافظ پیکسل 4a طراحی این دستگاه را تایید می‌کند

به‌تازگی رندرهایی از کیس محافظ پیکسل 4a منشتر شده که طراحی افشایی این گوشی میان‌رده را تایید می‌کند. پیکسل 4a نمایشگری تمام صفحه با دوربین سلفی حفره‌ای خواهد داشت.
۱۳۹۸/۱۰/۲۱

مدتی پیش اولین رندرها از پیکسل 4a گوگل منتشر شد و توانستیم با طراحی احتمالی این گوشی هوشمند آشنا شویم. اکنون یکی از سازنده‌های کیس محافظ این دستگاه تصاویری منتشر کرده که رندرهای قبلی را تایید می‌کند. این دستگاه دوربینی مشابه پیکسل 3a خواهد داشت.

سال گذشته گوگل برای اولین بار در کنار نسخه‌های اصلی پرچمداران خود از تلفن‌های هوشمندی رونمایی کرد که در گروه موبایل‌های میان‌رده به حساب می‌آمدند. این محصولات به لطف قیمت پایین و مشخصات مطلوب خود توانستند عملکرد نسبتا خوبی در بازار داشته باشند.

پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال به لطف قدرت بالا در بخش عکاسی پردازشی که آن را از برادران بزرگ‌تر خود به ارث برده بودند، توانستند توجه بسیاری از عاشقان عکاسی را به خود جلب کنند. این دو دستگاه بدنه‌ای پلاستیکی داشتند اما با قیمتی در حدود ۴۰۰ دلار باز هم گزینه‌ای مناسب در بازار به حساب می‌آمدند.

می‌گوییم سری a از نظر فروش به موفقیت دست یافته است، چون اگر نگاهی به محبوب‌ترین تلفن‌های هوشمند بازار آمریکا بیندازیم، می‌بینیم که امسال محصولات پیکسل گوگل در جایگاه سوم قرار گرفته‌اند و بخش عمده‌ای از این اتفاق به خاطر سری a این محصولات است، زیرا در سال‌های گذشته گوگل صاحب چنین سهم بازاری از تلفن‌های هوشمند نبود و از طرفی سری پیکسل ۴ نیز با انتقادات بسیاری روبرو شده است.

اکنون اگرچه پیش‌بینی می‌شود که پیکسل 4a از جدیدترین و قوی‌ترین چیپست بازار استفاده نکند، اما قدرت بالای عکاسی آن همچنان می‌تواند این گوشی را به گزینه‌ای مناسب برای خرید تبدیل کند. همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این دستگاه حالا نمایشگر بزرگ‌تری دارد که فاقد حاشیه است و برای دوربین سلفی هم از طراحی حفره‌ای بهره می‌برد.

نظر شما راجع به پیکسل 4a چیست؟ فکر می‌کنید در جلب نظر مشتریان موفق خواهد شد؟ آیا شما حاضر به خرید آن خواهید بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)