خانهاخبار
می بند 5 شیائومی با نمایشگر بزرگ‌تر و NFC عرضه می‌شود

می بند 5 شیائومی با نمایشگر بزرگ‌تر و NFC عرضه می‌شود

بر اساس شایعات جدیدی که در فضای مجازی منتشر شده، گفته می‌شود که می بند 5 شیائومی نمایشگری بزرگ‌تر خواهد داشت و در نسخه جهانی از NFC پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۸/۱۰/۲۰

می بند ۴ شیائومی به خاطر قیمت پایین، امکانات متناسب و عرضه جهانی یکی از پرفروش‌ترین دستبندهای سلامتی بازار است. این سری همواره با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده و به همین دلیل است که شیائومی هر سال نسخه جدیدی از آن را راهی بازار می‌کند. حالا اخباری درباره می بند ۵ منتشر شده که از تغییرات جالبی خبر می‌دهد.

بر اساس جدیدترین اخبار افشایی، می بند ۵ شیائومی نمایشگری ۱.۲ اینچی خواهد داشت و در مدل جهانی خود از فناوری NFC پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاضر مدل می بند ۴ نمایشگری ۰.۹۵ اینچی دارد. اضافه شدن NFC به نسل بعدی این دستبند محبوب باعث می‌شود گزینه‌های بیشتری برای پرداخت الکترونیکی مثلا از طریق گوگل پی در اختیار کاربران قرار بگیرد. تنها راهکار پرداختی که می بند ۴ از آن پشتیبانی می‌کرد می پی خود شیائومی بود.

گفته می‌شود که قیمت می بند ۵ مطابق معمول در چین ۲۵ دلار خواهد بود و با کمی افزایش در سایر کشورها عرضه می‌شود. هوآمی، زیربرند مجموعه شیائومی، تایید کرده که کار روی می بند ۵ را آغاز نموده و به همین خاطر می‌توانیم انتظار داشته باشیم که عرضه این دستگاه در کشور چین از ماه ژوئن آغاز شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)