خانهاخبار
CES 2020: گلکسی فولد کمتر از نیم میلیون فروش داشته است

CES 2020: گلکسی فولد کمتر از نیم میلیون فروش داشته است

برخلاف شایعاتی که قبلا از فروش یک میلیون گلکسی فولد خبر داده بود، حالا مدیرعامل این شرکت در CES 2020 اعلام کرده که آمار فروش این موبایل تاشو چقدر است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۰

مدیرعامل شرکت سامسونگ، دی‌جی کو، در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی ۲۰۲۰ بالاخره برای اولین بار اعلام کرد که گلکسی فولد چقدر فروش رفته است. او اذعان داشت که این تلفن هوشمند تاشو چیزی حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دستگاه فروخته شده است.

چندی پیش شایعاتی منتشر شده بود که از فروش یک میلیون گلکسی فولد خبر می‌داد. با این حال کره‌ای‌ها این شایعه را رد کردند. اما حالا نخستین دفعه‌ای است که یک مقام رسمی از آمار فروش این دستگاه می‌گوید.

فروش نیم میلیونی گلکسی فولد در مقایسه با سایر گوشی‌های جریان اصلی این شرکت چندان مطلوب نیست. اما نباید فراموش کنیم که این موبایل نه تنها فرم فاکتور جدیدی دارد بلکه قیمت آن بسیار زیاد است. علاوه بر این، عرضه این دستگاه به دلیل مشکلات موجود در سخت‌افزار آن به تعویق افتاده بود.

با احتساب این موارد، آمار فروش فعلی این دستگاه آن قدرها بد به نظر نمی‌رسد. این شرکت در سال جدید میلادی می‌خواهد خط تولید گوشی‌های منعطف خود را گسترش دهد. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این کمپانی کره‌ای می‌خواهد در سال ۲۰۲۰ حداقل ۵ تا ۶ میلیون موبایل تاشو بفروشد.

از این رو آن‌ها می‌خواهند در سال جاری میلادی بیش از یک تلفن هوشمند تاشو عرضه کنند. پیش‌بینی می‌شود که قیمت این دستگاه نیز افت قابل توجهی داشته باشد. طبق شایعات، نسل دوم گلکسی فولد که احتمالا در ماه فوریه همراه با سری گلکسی اس ۲۰ معرفی خواهد شد، قیمتی در حدود ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار خواهد داشت. با این حال، هنوز نمی‌دانیم که نام دقیق این دستگاه چه خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)