خانهاخبار
فرمور آزمایشی Galaxy S20، برخی قابلیت‌های کلیدی آن را افشا کرد

فرمور آزمایشی Galaxy S20، برخی قابلیت‌های کلیدی آن را افشا کرد

پرچمدار بعدی سامسونگ در تاریخ 11 فرویه به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد، اما امروز شاهد لو رفتن برخی قابلیت‌های اصلی آن بودیم.
۱۳۹۸/۱۰/۱۹

همان طور که پیش تر در خبرها به اطلاع شما رسانده بودیم، سامسونگ در نظر دارد تا در تاریخ 11 فوریه، رویداد Unpacked خود را برگزار نموده و ضمن آن، از محصولات جدید خود با نام خانواده گلکسی اس 20 و Galaxy Fold 2 رونمایی کند.

خانواده گلکسی S20 به صورت زیر خواهد بود:

Galaxy S20 با نمایشگر 6.2 اینچی

Galaxy S20 Plus با نمایشگر 6.7 اینچی

Galaxy S20 Ultra با نمایشگر 6.9 اینچی

طبق شایعات، سامسونگ در نظر دارد تا هر سه محصول یاد شده را به نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتزی مجهز کند. این موضوع باعث می‌شود تا پنل نمایشگر این محصول 100 درصد نسبت به نسل پیشین و 50 درصد نسبت به محصولات فعلی تولید شده توسط رقبا سریع‌تر باشد.

شخصی به نام Ice Universe که از جمله افراد مشهور در زمینه افشای اخبار دنیای تکنولوژی شناخته می‌شود، به تازگی اعلام کرد که در فرمور آزمایشی جدیدی که برای Galaxy S20 عرضه شده، نرخ رفرش 120 هرتزی برای رزولوشن 2K حذف شده و تنها رفرش ریت 60 هرتزی در این حالت باقی مانده است. حال آنکه رزولوشن فول اچ دی پلاس، همچنان به ویژگی 120 هرتزی مجهز است و این موضوع کاملا به کاربر باز می‌گردد که بین نرخ رفرش 120 هرتزی یا حالت 60 هرتزی، یکی را انتخاب کند.

همچنین در این نسخه آزمایشی، حالت Director's View که به کاربران اجازه می‌‌داد تا فوکوس را روی یک سوژه قفل کنند یا بین دوربین‌های جلو و عقب در حین فیلم برداری سوییچ کنند نیز حذف شده است.

این موضوع بدان معنا نیست که در نسخه نهایی، خبری از این دو ویژگی نخواهد بود. چرا که اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که وان پلاس برای گوشی هوشمند OnePlus 8 Pro نرخ رفرش 120 هرتزی را در نظر گرفته و طبق شایعات، اپل نیز قصد دارد تا این قابلیت را به آيفون‌های 2020 اضافه نماید.

با تمام این تفاسیر، فشار زیادی روی مهندسان و طراحان کره‌ای خواهد بود تا چنین قابلیت‌هایی را در نسخه نهایی Galaxy S20 قرار دهند.

image

 

هر سه مدل یاد شده از محصولات خانواده گلکسی اس 20 به پردازنده هفت نانومتری Snapdragon 865 مجهز بوده و م‌دل‌های اروپایی نیز از پردازنده اختصاصی هفت نانومتری اگزینوس 990 بهره‌مند خواهند بود.

طبق پیش بینی‌ها، گوشی هوشمند گلکسی S20 Ultra به دوربین 108 مگاپیکسلی با نسبت ابعاد تصویر 9:1 مجهز خواهد بود. لنز بهبود یافته اولترا واید و لنزهای دوگانه تله فوتو نیز در کنار این دوربین اصلی قرار خواهند گرفت. یکی از این لنزها از زوم دو برابر و دیگری، از زوم 5 برابر اپتیکال بهره‌مند خواهد بود. ترکیب دوربین 108 مگاپیسلی و دو لنز تله فوتو، باعث می‌شود تا Galaxy S20 Ultra قادر به زوم 50 برابری هایبرید و 100 برابری دیجیتال باشد.

این محصول همچنین به سنسور ToF مجهز خواهد بود. این سنسور سرعت شلیک امواج مادون قرمز و بازگشت آن به دوربین را اندازه گرفته و به این ترتیب، عمق میدان را محاسبه خواهد کرد. در این حالت ویژگی‌های واقعیت افزوده به بهترین حالت نمایش داده شده و حالت Bokeh نیز هنگام عکاسی بسیار دقیق‌تر نمایش و نشان داده می‌شود.

تقریبا تنها 4 هفته تا رویداد Unpacked سامسونگ و معرفی خانواده گلکسی اس 20 باقی مانده است. با ما همراه باشید تا در هنکام معرفی این محصولات، از مشخصات آنها اطلاع پیدا کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۱۰/۲۰
اگه ۱۲۰هرتز باشه
از اون وَرَم می‌۱۰ شیائومی ۱۲۰هرتزه
بنابراین یک گیس و گیس‌کِشی بین‌شون رخ میده در حد بوندس‌لیگا?????
بنده طرفین رو به خویشتن‌داری دعوت می‌کنم?? و از همه شاهدین ماجرا می‌خوام که خودشون رو اولاً قاطی نکنن که خدای‌ناکرده دماغی یا پروتزی آسیب نبینه
ثانیاً فیلم‌برداری هم نکنید✋? ای بسا آشتی نمایند و تو در این میانه شرمسار شوی