خانهاخبار
CES 2020: عینک واقعیت افزوده پاناسونیک، با پشتیبانی از HDR معرفی شد

CES 2020: عینک واقعیت افزوده پاناسونیک، با پشتیبانی از HDR معرفی شد

پاناسونیک در همایش جهانی CES 2020 از عینک واقعیت افزوده خود پرداه برداری کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۹

در حالی که هدست‌های واقعیت افزوده در حال حاضر هیچ پیشرفتی را به خود ندیده‌اند و بیشتر به عینک‌هایی که اسکی بازها از آن استفاده می‌کنند، شباهت دارند، اما پاناسونیک در نمایشگاه جهانی CES 2020 آمده است تا تغییراتی هرچند اندک در این زمینه ایجاد نماید.

پنل‌های میکرو اولد تعبیه شده در عینک واقعیت افزوده پاناسونیک که با همکاری دو شرکت Panasonic و Kopin تولید شده است، از رزولوشن بالایی برخوردار است. همچنین این عینک واقعیت افزوده را می‌توان اولین محصولی به حساب آورد که از HDR پشتیبانی می‌کند که در بررسی‌های اولیه در نمایشگاه CES 2020، بسیار هیجان انگیز و تأثیر گذار بود.

ایربادهایی که برای این محصول در نظر گرفته شده، توسط پاناسونیک طراحی شده و با دریاورهای Technics، صدایی داینامیک با کیفیت بالا را در اختیار کاربر می‌گذارد. پاناسونیک همچنین مدعی شده است که از تکنولوژی پردازش سیگنالی خاصی که در تلویزیون‌ها و دستگاه های بلوری این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد، در ساخت عینک واقعیت افزوده بهره برده است.

image

 

البته عینک واقعیت افزوده پاناسونیک با محدودیت‌هایی نیز روبرو است. پنل‌های Micro OLED قرار گرفته در این عینک واقعیت افزوده، تا حدودی از چیزی که باید باشند، کوچک‌تر به نظر می‌رسند. کوچک بودن این پنل‌ها باعث می‌شود تا فضای دید محدود‌تری را نسبت به هدست‌های واقعیت افزوده در اختیار داشته باشید. همچنین وزن این عینک واقعیت افزوده تا حدودی سنگین به نظر می‌رسد و هنگام نگاه به جلو، روی بینی شما لیز خواهد خورد.

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد فروش این عینک واقعیت افزوده در قالب یک محصول تجاری را نداشت هباشد و به جای آن، به عنوان اهداف بلند مدت تبلیغاتی به آن نگاه می‌کند. از آنجایی که بازی‌های المپیک در شهر توکیو کشور ژاپن برگزار می‌شود، برندهای ژاپنی این روزها حرف و حدیث‌های زیادی را پیرامون محصولات واقعیت افزوده، برای جلب نظر حضار مطرح می‌کنند.

با استفاده از این محصول کمپانی Panasonic، به نظر می‌رسد که آینده عینک‌های واقعیت افزوده با بهتر شدن کیفیت تصویر و تغییراتی در ابعاد و اندازه آن‌ها، بهتر و مناسب‌تر خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)