خانهاخبار
CES 2020: گوشی کت S32 معرفی شد

CES 2020: گوشی کت S32 معرفی شد

شرکت Cat در نمایشگاه CES 2020 از گوشی مقاوم جدید خود با نام کت S32 رسما رونمایی کرد. این دستگاه دارای پردازنده هلیو A20 است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۹

بخش گوشی‌های هوشمند شرکت کاترپیلار از گوشی Cat S32 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند پایین رده با قیمت 299 یورو وارد بازار می‌شود. این دستگاه توسط گروه Bullitt طراحی و تولید شده است. این شرکت دارای محصولات مقاوم زیادی در بازار است که برای مثال می‌توان به گوشی Cat S52 اشاره کرد. برخلاف گوشی کت S52 با نمایشگر 5.65 که طراحی باریکی دارد، گوشی کت S32 با ضخامت بالایی طراحی شده است. روی پنل پشتی این دستگاه بافت‌هایی وجود دارد که احتمال افتادن آن از دست را کاهش می‌دهد.

گوشی جدید Cat S32 به نمایشگر 5.5 اینچی مجهز شده که برای محافظت از آن از شیشه DragonTrail Pro استفاده شده است. این نمایشگر IPS دارای رزولوشن اچ دی پلاس است. کاربران با دستان خیس و دستکش قادر به استفاده از این دستگاه خواهند بود. اگرچه با یک گوشی اقتصادی روبه‌رو هستیم، اما همچنان یک دستگاه مقاوم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی هوشمند از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند که به معنای مقاومت آن در برابر گرد و غبار و نفوذ آب تا عمق 1.5 متری آب به مدت 35 دقیقه است. این دستگاه همچنین استاندارد MIL-STD-810G را کسب کرده که مقاومت بالایی آن در شرایط مختلف مانند دماهای بالا و پایین را تضمین می‌کند.

image

گوشی کت S32 برای تامین قدرت خود به چیپست مدیاتک هلیو A20 MT 6761D مجهز شده است. این دستگاه از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که البته می‌توان با استفاده از کارت حافظه MicroSD، آن را افزایش داد. این گوشی هوشمند از دو سیمکارت پشتیبانی کرده و دارای بلوتوث 5.0، تراشه NFC و رادیو FM است. روی پنل پشتی آن شاهد خودنمایی دوربین اصلی تکی 13 مگاپیکسلی هستیم. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده کنند.

انرژی گوشی Cat S32 توسط یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که شارژدهی بالایی دارد. اگرچه شرکت سازنده در رابطه با شارژدهی باتری اطلاعاتی منتشر نکرده، اما با توجه به مشخصات فنی و ظرفیت باتری، احتمالا با هربار شارژ می‌توان تا 2 روز از آن استفاده کرد. این گوشی هوشمند به پورت Micro-USB 2.0 و جک 3.5 میلی‌متری هدفون مجهز شده است. قیمت این دستگاه برابر با 299 یورو است که ارزش خرید آن را افزایش می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)