خانهاخبار
CES 2020: لنوو لپتاپی با نمایشگر ثانویه e-ink معرفی کرد

CES 2020: لنوو لپتاپی با نمایشگر ثانویه e-ink معرفی کرد

لنوو در دنباله معرفی محصولات خود در نمایشگاه CES امسال به سراغ رونمایی از لپتاپی رفته که در بخش بیرونی خود مجهز به نمایشگری از نوع e-ink است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۹

نمایشگاه CES 2020 همچنان در حال برگزاری است و لنوو با ویترین مختلف محصولات خود همچنان ما را شگفت‌زده می‌کند. این شرکت به‌تازگی از لپتاپ جدیدی رونمایی کرده که ThinkBook Plus نام دارد و دارای نمایشگری ۱۰.۸ اینچی از نوع e-ink است. این نمایشگر در بخش بیرون لپتاپ جدید لنوو قرار گرفته و این طور که این شرکت می‌گوید طراحی آن به افزایش خلاقیت و کارایی دستگاه کمک می‌کند.

کاربر با کمک نمایشگر ثانویه ThinkBook Plus می‌تواند نوتیفیکیشن‌ها را در حالت بسته ببیند، یادداشت‌برداری کند و از طریق قلم هوشمندی که در کنار این دستگاه قرار گرفته نقاشی کند. لنوو می‌گوید:

ما می‌دانیم که در محیط‌های کاری امروزی چندوظیفگی اجتناب‌ناپذیر شده است. اما این بدان معنا نیست که شرکت‌ها باید از اثرات منفی چندوظیفگی مثل افت کارایی یا کاهش تجربه شغلی زیان ببینند. معتقدیم تکنولوژیِ هوشمندانه‌تر باید صرف‌نظر از نقش یا وظیفه شما، تمرکز و کارایی‌تان را افزایش دهد.

image

تینک‌بوک پلاس در بخش داخل نمایشگری ۱۳.۳ اینچی از نوع IPS با رزولوشن FHD دارد و در بیرون از پنلی ۱۰.۸ اینچی از نوع e-ink بهره می‌برد. این لپتاپ به پردازنده نسل دهم اینتل مجهز است و همراه آن از حداکثر ۳۲ گیگابایت رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD استفاده می‌شود.

نوت‌بوک جدید لنوو حسگر اثر انگشتی دارد که زیر دکمه پاور تعبیه شده است. این دستگاه از وای فای ۶، بلوتوث ۵، یک درگاه USB-C، دو درگاه USB 3.0، درگاه HDMI و جک ۳.۵ میلی متری هدفون برخوردار است. ابعاد تینک‌بوک پلاس ۳۰۸ در ۲۱۷ در ۱۷ میلی متر و وزن آن ۱.۴ کیلوگرم است.

لنوو این لپتاپ را از ماه مارس ۲۰۲۰ با قیمت پایه ۱۱۹۹ دلار روانه بازار می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)