خانهاخبار
CES 2020: مایکروویو کوله‌ای Heatbox با بخار غذا را گرم می‌کند

CES 2020: مایکروویو کوله‌ای Heatbox با بخار غذا را گرم می‌کند

نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی امسال شاهد حضور استارتاپ‌های زیادی است که یکی از آن‌ها محصولی به نام Heatbox را به نمایش گذاشته است. این دستگاه مایکروویوی جمع و جور برای گرم کردن غذاست.
۱۳۹۸/۱۰/۱۹

اگر می‌خواهید مایکروویوی شخصی داشته باشید تا در محل کار به‌راحتی بتوانید غذای خود را گرم و میل کنید، احتمالا به وسیله‌ای کوچک و اختصاصی برای این کار نیاز دارید. تاکنون شرکت‌های زیادی سعی کرده‌اند محصولی در این زمینه بسازند، اما کمتر شرکتی به توفیق چندانی دست یافته است. با این حال، به نظر می‌رسد که Heatbox آمده تا با کمک بخار غذاهای شما را گرم کند.

image

استارتاپ آلمانی سازنده Heatbox پروتوتایپ نزدیک به محصول نهایی ایده خود را در نمایشگاه CES 2020 به نمایش گذاشته است. این دستگاه نه چندان بزرگ است که داخل کوله جا می‌شود، می‌تواند غذای شما را گرم کند. این دستگاه از آب بخار می‌سازد و باتری ۱۸ هزار میلی آمپر ساعتی آن هر سه روز یک بار نیاز به شارژ مجدد پیدا می‌کند. روی بدنه Heatbox دکمه‌ای برای فعال‌سازی قرار گرفته که از طریق آن یا اپلیکیشن اختصاصی دستگاه می‌توانید محصول مذکور را روشن کنید. این اپلیکیشن همچنین به شما اجازه می‌دهد زمان پیش‌فرض گرم کردن غذا را که ۸ دقیقه در نظر گرفته شده تغییر دهید.

این استارتاپ ماه نوامبر سال گذشته در یک پروژه کیک‌استارتر توانست از ۵۸۱ نفر ۹۰٫۹۶۵ دلار سرمایه جذب کند. این دستگاه حالا برای پیش‌خرید با قیمت ۱۴۴ دلار به فروش می‌رسد و بعدا قیمت عادی آن ۲۰۷ دلار خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)