خانهاخبار
CES 2020: سیستم هوشمند بوش، به زودی HomeKit اپل را نیز پشتیبانی خواهد کرد

CES 2020: سیستم هوشمند بوش، به زودی HomeKit اپل را نیز پشتیبانی خواهد کرد

کمپانی Bosch به تازگی اعلام کرده است که محصولات هوشمند این برند، در آینده نزدیک قابلیت پیوستن به HomeKit اپل را نیز دارا خواهد بود.
۱۳۹۸/۱۰/۱۹

شرکت آلمانی Bosch در پیامی جدید در نمایشگاه CES 2020، اعلام کرد که در راستای سازگاری با آیفون، آیپد، اپل تی وی و هوم پاد، سیستم هوشمند لوازم منزل بوش در آینده نزدیک، امکان هماهنگی با سرویس HomeKit اپل را دارا خواهد شد.

مدیر عامل بوش در این باره می‌گوید:

اپلیکیشن Home اپل به زودی، امکان کنترل لوازم منزل بوش را نیز خواهد داشت. بعد از سازگار شدن با الکسای آمازون و گوگل اسیستنت، به سمت سیری و HomeKit خواهیم رفت.

البته اطلاعات بسیار کمی در این مورد منتشر شد، اما همین اطلاعات کم بسیار باارزش بود. چرا که محصولات بوش در حال حاضر شامل کرکره، اتصالات سبک، ترموستات، آلارم هوشمند و سایر ابزار می‌شود و هماهنگی این ابزار با HomeKit اپل، پیشرفتی قابل ملاحظه برای برند Bosch به حساب می‌آید. مطمئنا لوازمی مانند یخچال، فریزر، مایکروویو و فرهای بوش نیز به این چرخه اضافه خواهند شد.

image

 

همچنین مسئولان و مهندسان بوش قصد دارند تا در سال جاری میلادی، یک API ابری را برای سازندگان عرضه کنند تا آنها نیز بتوانند از سیستم هوشمند بوش بهره برده و به این حوزه وارد شوند.

شرکت‌‌های مورد اعتماد و تأیید شده به این ترتیب قادر خواهند بود تا با طراحی اپلیکیشن‌های اختصاصی، به کنترل ابزار و لوازم تولید شده توسط این شرکت آلمانی بپردازند. در این صورت زندگی کاربران به سمت امنیت و راحتی بیشتر حرکت خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)