خانهاخبار
مشخصات جدیدی از گلکسی فولد 2 افشا شد!

مشخصات جدیدی از گلکسی فولد 2 افشا شد!

مسئولان سامسونگ در تدارک آن هستند تا Galaxy Fold 2 را به همراه خانواده گلکسی اس 20 در رویداد یازدهم فوریه خود به دنیای تکنولوژی معرفی کنند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۸

همان طور که پیش تر به اطلاع شما رساندیم، سامسونگ در نظر دارد تا در روز 11 فوریه رویدادی را برگزار کرده و به این ترتیب، از نسخه دوم گلکسی فولد و خانواده جدید Galaxy S20 رونمایی کند. تا به این لحظه، هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات این گوشی هوشمند در دسترس نیست، اما بر اساس گزارش‌های جدید، ظاهرا نمی‌توانیم انتظار قرارگیری یک پردازنده قوی در گلکسی فولد 2 را داشته باشیم.

آقای Ishan Agarwal یکی از افراد افشا کننده اخبار از کشور هند، مدعی است که سامسونگ در محصول جدید خود به نام Galaxy Fold 2 از پردازنده اسنپدراگون 855 به جای Snapdragon 865 استفاده خواهد کرد. چنین خبری، بسیاری از اهالی دنیای تکنولوژی را ناامید خواهند کرد. چرا که مسلما بسیاری از طرفداران گوشی‌های هوشمند، همواره انتظار دارند تا محولات جدید معرفی شده از سخت‌افزار روز دنیا بهره‌مند باشند. از طرف دیگر، از گوشه و کنار به گوش می‌رسد که گلکسی فولد 2 به مودم 5G نیز مجهز نیست و به این ترتیب، چنین امکاناتی نیز برای آن در نظر گرفته نشده است.

image

مسئولان این برند کره‌ای تا به این لحظه، هیچ توضیحی در مورد علت قرارگیری پردازنده Snapdragon 855 در این محصول عنوان نکرده‌اند، اما مطمئنا یکی از این دلایل، زمان معرفی این پردازنده است. چرا که روند توسعه Galaxy Fold 2 از مدت‌ها پیش آغاز شده و معرفی پردازنده اسنپدراگون 865 به تازگی انجام شده است. همچنین ممکن است دلیل دیگر سامسونگ برای انجام چنین کاری، پایین آوردن قیمت اولیه گلکسی فولد 2 باشد.

شایعات مختلف حاکی از آن است که سامسونگ برای Galaxy Fold 2، از دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی و دوربین پشت دوگانه بهره برده است که این موضوع را می‌توان یک عقب‌گرد نسبت به نسل پیشین این گوشی هوشمند به حساب آورد. چرا که نسخه اول گلکسی فولد به دوربین سه گانه مجهز بود. باز هم به نظر می‌رسد که چنین تصمیمی، در جهت پایین آوردن قیمت اولیه گوشی اتخاذ شده است.

به هر حال، باید تا 11 فوریه و برگزاری رویداد Unpacked منتظر بمانیم و ببینیم که این شواهد تا چه اندازه به حقیقت نزدیک خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)