خانهاخبار
CES 2020: پردازنده Tiger Lake اینتل معرفی شد؛ پشتیبانی از تاندربولت 4

CES 2020: پردازنده Tiger Lake اینتل معرفی شد؛ پشتیبانی از تاندربولت 4

اینتل در نمایشگاه جهانی CES 2020 اعلام کرد که پردازنده تایگر لیک این کمپانی که برای موبایل طراحی شده، از Thunderbolt 4 و وای فای 6 پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۸

آقای Gregory Bryant مدیر ارشد شرکت اینتل در جریان همایش بزرگ CES 2020 برای معرفی پردازنده Tiger Lake روی سن آمد و صحبت‌‌های خود را این چنین آغاز کرد:

پردازنده تایگر لیک اینتل به صورت کامل برای گوشی‌های هوشمند طراحی شده و قصد دارد تا امکانات پیشرفته‌ای را در اختیار سازندگان قرار دهد. امکاناتی از قبیل بهینه سازی پردازنده، شتاب دهنده هوش مصنوعی، معماری جدید در حوزه گرافیک و اضافه شدن سری جدید پردازنده گرافیکی Intel Xe باعث شده تا شاهد پیشرفته تر شدن این پردازنده باشیم. به این ترتیب پردازنده Tiger Lake افزایش دو برابری قدرت پردازش اطلاعات را دارا بوده و پردازنده گرافیکی نیز حدودا 4 برابر گرافیک بهتر را در اختیار کاربر می‌گذارد. همچنین این چیپست به تاندربولت 4 مجهز است که سرعت تبادل اطلاعات آن، حدودا 4 برابر سریع تر از USB 3 خواهد بود. پیش بینی می‌شود که پردازنده Tiger Lake اینتل در سال جاری، وارد بازار شود.

image

وی همچنین در پایان سخنان خود، به موارد زیر اشاره کرد:

تاندربولت 4 باعث می‌شود تا شرکت اینتل، به جایگاه اول خود در سرعت تبادل اطلاعات خود همچنان افتخار کند. به کمک این فناوری، کاربران هنگام تبادل اطلاعات، شاهد سرعت و کیفیت بالاتری خواهند بود. نیازهای کاربران در این حوزه تا حد زیادی به شرایط استاندارد نزدیک‌تر شده و آخرین نوآوری‌ها در حوزه Thunderbolt را در پردازنده تایگر لیک شاهد هستیم. تاندربولت 4 بر پایه استانداردهای اصلی طراحی شده و به صورت کامل با Thunderbolt 3 سازگار است. ما در آینده نزدیک، اطلاعات بیشتری در مورد جزئیات و قابلیت‌های Thunderbolt 4 در اختیار کاربران دنیای تکنولوژی قرار خواهیم بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)