خانهاخبار
CES 2020: ایرباد آمازفیت PowerBuds و ZenBuds معرفی شدند

CES 2020: ایرباد آمازفیت PowerBuds و ZenBuds معرفی شدند

شرکت هوآمی با حضور در CES 2020 از چند محصول جدید از جمله دو ایرباد تازه به نام‌های PowerBuds و ZenBuds رونمایی کرد که یکی برای ورزش و دیگری برای خواب کاربرد دارد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۸

برند چینی Amazfit با حضور در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی از محصولات جدیدی خود رونمایی کرد. یکی از این محصولات ایربادی به نام PowerBuds بود که با طراحی مستحکم و ضدآب خود گزینه خوبی برای مصارف ورزشی به حساب می‌آید.

این هندزفری بیسیم در بخش طراحی نوآوری جدیدی دارد که از قلاب مغناطیسی برای محکم کردن گوشی‌ها استفاده می‌کند و به صورت جداگانه به دستگاه وصل می‌شود. PowerBuds قادر به ردیابی ضربان قلب شماست و وزنی ۳۰ درصد سبک‌تر از ایرپاد پرو اپل دارد. قیمت آن هم نسبت به رقبا پایین‌تر در نظر گرفته شده و می‌توانید آن را از ماه فوریه با قیمت ۹۹.۹ دلار تهیه کنید.

PowerBuds تمرکز زیادی روی حالت‌های ورزشی مختلف دارد و قابلیت‌های گوناگونی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این دستگاه مجهز به قابلیت انتقال صدای پیرامونی است و از استاندارد IP55 استفاده می‌کند تا در برابر آب و گردوغبار مقاوم باشد.

image

ایرباد بیسیم Amazfit طراحی صیقلی و جذابی دارد که روی آن پنلی برای کنترل‌های لمسی به منظور پخش، قطع، رد تماس و غیره قرار گرفته است. Amazfit مدعی است عمر باتری این دستگاه ۸ ساعت است و با کمک کیس شارژر می‌توانید این میزان را تا ۲۴ ساعت افزایش دهید.

علاوه بر این، اگر می‌خواهید Amazfit را با خود به تخت‌خواب ببرید، این برند برای شما محصول دیگری به نام ZenBuds طراحی کرده است. این دستگاه هدفون نیست و به جای آن از قابلیت‌های حذف نویز و ردیابی وضعیت خواب استفاده می‌کند. ZenBuds می‌تواند ضربان قلب و وضعیت و کیفیت خواب شما را ثبت کند. وزن هر گوشی آن ۱.۷۸ گرم است و سه برابر سبک‌تر از ایرپاد پرو به حساب می‌آید.

ZenBuds دارای عمر باتری ۱۲ ساعتی است و اگرچه نمی‌توانید با این دستگاه آهنگ بشنوید، اما برای خواب راحت‌تر می‌توانید با آن به اصوات آرامش‌بخش گوش کنید. البته با این کار عمر باتری دستگاه به ۸ ساعت می‌رسد. با کمک کیس شارژر این دستگاه تا ۸ روزی نیاز به برق نخواهید داشت.

ZenBuds با قیمت ۱۴۹.۹ دلار به فروش می‌رسد اما تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)