خانهاخبار
CES 2020: آیکون تاچ آیدی و فیس آیدی اپل توسط سامسونگ به سرقت رفت!

CES 2020: آیکون تاچ آیدی و فیس آیدی اپل توسط سامسونگ به سرقت رفت!

سامسونگ در CES 2020 و در حین معرفی قابلیت‌های جدید Samsung Pass، اثراتی از به سرقت رفتن آیکون Touch ID و Face ID را افشا کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۸

سامسونگ در زمینه طراحی گرافیکی، معمولا خلاقیت آنچنان زیادی از خود به خرج نداده و معمولا از طرح‌های برندهای دیگر الهام می‌گیرد. در جریان کنفرانس این شرکت کره‌ای در شب گذشته، بنری جهت معرفی Samsung Pass نشان داده شد که در آن، آیکون‌های مربوط به تاچ آیدی و فیس آیدی اپل قرار داشت.

Samsung Pass نام اپلیکیشنی است که به عنوان یک پسورد منیجر شناخته می‌شود. به این ترتیب کابران قادر خواهند بود تا ضمن تأیید هویت خود، به وب‌سایت‌های مختلف وارد شده و به خاطر سپردن پسوردها، دیگر به خاطره‌ها خواهد پیوست. یوزنیم و رمزهای عبور به صورت کاملا امنیتی و رمزگذاری شده در این اپلیکیشن ذخیره شده و به وسیله Samsung Knox از آنها محافظت می‌شود. اپلیکیشن سامسونگ پس در حال حاضر به صورت پیش فرض روی محصولات سامسونگ نصب شده است.

image

زمانی که سامسونگ در حال معرفی ویژگی‌های این نرم‌افزار بود، حضار در سالن با اتفاقی جالب روبرو شدند. سامسونگ به صورت مستقیم، آیکون‌های مربوط به Touch ID و Face ID را به صورت مستقیم سرقت کرده و در بنری که در تصویر بالا می‌بینید، آنها را مورد استفاده قرار داده بود. متأسفانه هیچ آیکون استاندارد و عمومی در این زمینه وجود ندارد و اپل این آیکون‌ها را به صورت اختصاصی برای محصولات خود طراحی کرده بود.

بد نیست بدانید که سامسونگ در حال حاضر، آیکون‌های مخصوص به خود برای اسکنر عنبیه، اثر انگشت و تشخیص چهره را در محصولات ارائه شده استفاده می‌کند، اما در این بنر به جای استفاده از آنها، از آیکون‌های اپل استفاده شده که جای تعجب دارد!

در تصویر زیر می‌توانید میان آیکون‌های اپل و آیکون‌هایی که در بنر استفاده شده توسط سامسونگ به نمایش گذاشته شده، مقایسه به عمل آورید.

image

بد نیست بدانید این اولین باری نیست که سامسونگ، از خدمات ارائه شده توسط اپل الهام گرفته یا طرح‌های مربوط به این کمپانی آمریکایی را به سرقت می‌برد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)