خانهاخبار
CES 2020: کفی کفش هوشمند Nurvv شما را در دویدن راهنمایی می‌کند

CES 2020: کفی کفش هوشمند Nurvv شما را در دویدن راهنمایی می‌کند

شرکت Nurvv کفی کفش هوشمند طراحی کرده که 32 سنسور دارد و با دریافت دقیق اطلاعات مربوط به حرکات شما می‌توانید راهنمایی‌های مفیدی در اختیارتان قرار دهد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۸

کفی‌های هوشمند پیش از این هم به بازار معرفی شده بود، اما شرکت Nurvv می‌گوید اگر دونده هستید، کفی‌های آن‌ها قطعا به دردتان خواهد خورد. کفی کفش Nurvv Run دارای ۳۲ حسگر است که با کمک اپلیکیشن موبایل و ردیاب‌های GPS می‌تواند اطلاعات جالبی را در حین دویدن و پس از آن در اختیار شما قرار دهد. با کمک این کفی می‌توانید اطلاعات استانداردی مثل آهنگ حرکت، اندازه قدم‌ها و شتاب کلی را از طریق بازخوردهای صوتی-تصویری و هپتیک دریافت کنید.

با این حال، از طریق اپلیکیشن اختصاصی این شرکت امکان دسترسی به اطلاعات دقیق‌تری مثل حالت پشت قوزک پا، برخوردهای پا با زمین و غیره هم وجود دارد. با کمک این اطلاعات می‌توانید تکنیک دویدن خود را اصلاح نمایید تا بیشترین بهره‌وری را پیدا کنید.

Nurvv سیستمی به نام Run دارد که به شما می‌گوید چه زمانی باید سبک‌تر ورزش کنید یا چه موقعی به استراحت نیاز دارید. این سیستم مشکلات شما را شناسایی کرده و پیش از بروز مصدومیت آن‌ها را به اطلاع‌تان می‌رساند. علاوه بر این، اگر بیش از اندازه ورزش کنید، به شما توصیه می‌کند که به چه مقدار استراحت نیاز خواهید داشت.

پیش‌خرید کفی‌های Nurvv از امروز آغاز می‌شود و در شش اندازه با قیمت ۳۰۰ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. عرضه این محصول از ۲۰ ژانویه صورت می‌گیرد و اپلیکیشن آن علاوه بر اندروید و iOS با اپل واچ و +ANT نیز سازگار است.

متاسفانه قیمت این کفی کمی بالاست و نمونه‌های مشابهی در بازار وجود دارد که با قیمت پایین‌تر عملکرد تقریبا مشابهی دارند. ولی مزیت محصول Nurvv این است که اجازه می‌دهد کفش خودتان را انتخاب کنید. به نظر می‌رسد این کفی برای دونده‌های عادی که صرفا می‌خواهند شتاب و میزان مصرف کالری خود را ببینند در نظر گرفته نشده باشد. Nurvv Run اطلاعات تخصصی زیادی ارائه می‌کند که علاقه‌مندان به دویدن می‌توانند از آن برای بهتر دویدن کمک بگیرند و استقامت خود را برای مسابقات ماراتن بالا ببرند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)