خانهاخبار
CES 2020: اسکوتری با قابلیت شخصی سازی طبق نیازهای کاربر معرفی شد

CES 2020: اسکوتری با قابلیت شخصی سازی طبق نیازهای کاربر معرفی شد

شرکت Unagi در نمایشگاه CES 2020 اقدام به معرفی اسکوتری کرده است که هر شخصی می‌تواند آن را بر اساس نیازهای خود شخصی سازی کند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۸

اسکوترها این روزها جزء وسایل تفریحاتی برخی جوانان به حساب می‌آیند. از این رو شرکت Unagi در همایش جهانی CES 2020 دست به معرفی اسکوتری دو موتوره با شماره مدل One E500 زده است. اسکوتر E500 را می‌توان مدل بهبود یافته E450، با همان قیمت 990 دلاری  دانست. این اسکوتر قادر است تا با سرعت 19 مایل بر ساعت، شخص سوار شده را به قسمت‌های مختلف حرکت دهد.

در کنار سرعت بیشتر، باتری این اسکوتر نیز تقویت شده است. چنین امری به کمک باتری بزرگ‌تر محقق شده است، اما به همین دلیل وزن آن حدود 900 گرم نسبت به مدل E450 افزایش پیدا کرده است. به کمک این باتری، شما قادر خواهید بود مسافتی حدودا 25 کیلومتر را با این اسکوتر بپیمایید. البته همه چیز بستگی به مسیر و ابعاد شخص دارد.

image

 

این سکوتر برای حرکت، در سه حالت مختلف قابل تنظیم است:

  • حالت Beginner: توانایی حرکت با سرعت 9 تا 11 مایل بر ساعت
  • حالت Advanced: توانایی حرکت با سرعت 13 تا 15 مایل بر ساعت
  • حالت Professional: توانایی حرکت با سرعت 15 تا 19 مایل بر ساعت

مدل E450 یکی از بهترین مدل‌های اسکوتر در سال 2019 به حساب آمد. این محصول حداکثر با سرعت 16 مایل بر ساعت حرکت می‌کرد و وزن آن نیز 10کیلوگرم بود.

کاربران قادر خواهند بود تا به صورت دلخواه، رنگ بندی اجزای این اسکوتر را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنند. این که می‌گوییم اجزا، دقیقا منظورمان تک تک اجزا است. از فریم‌های کربنی گرفته تا سایر اجزا! البته برای شخصی سازی رنگ بندی، باید 300 دلار بیشتر بپردازید. همچنین به جای انتخاب رنگ بندی اجزا به صورت جداگانه، می‌توانید از بین انبوهی از طرح‌های از پیش تعیین شده، گزینه مناسب خود را پیدا کرده و انتخاب نمایید.

image

 

برای دیده شدن در فضاهای تاریک، این محصول به یک چراغ LED چشمک زن قرمز رنگ در عقب مجهز بوده و در جلو نیز یک چراغ LED برای روشن کردن مسیر در نظر گرفته شده است. همچنین این اسکوتر به گواهی IP54 مجهز شده، به این ترتیب می‌توانید با خیال راحت در هنگام باران با آن به خارج از منزل بروید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)