خانهاخبار
CES 2020: بلکین با محصولات جدید خود پا به این نمایشگاه گذاشت

CES 2020: بلکین با محصولات جدید خود پا به این نمایشگاه گذاشت

بلکین در همایش جهانی CES 2020، با انبوهی از لوازم جانبی و شارژرهای مختلف، علکرد خوبی از خود نشان داد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۸

همان طور که می‌دانید، برند Belkin یکی از مشهور ترین عناوین در عرصه لوازم جانبی به حساب می‌آید. حالا در نمایشگاه بزرگ CES 2020، این شرکت با دستی پر آمده و محصولات زیادی را معرفی کرده است که در این مطلب، به صورت مختصر به موادر معروف و کاربردی آن اشاره می‌کنیم.

شارژر دیواری فست شارژ USB-C

این شارژر‌ها که در در مدل‌های زیر در دسترس قرار گرفته، قادر هستند تا به وسیله درگاه USB-C گوشی شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با تکنولوژی Fast Charge شارژ کنند:

  • 30 واتی
  • 60 واتی
  • 68 واتی

مدل 68 واتی به دو ورودی USB-C مجهز است و به این ترتیب می‌توانیم دو دستگاه را به صورت همزمان با آن شارژ کنید.

 قیمت این محصولات از 34.99 دلار آغاز شده و تا 59.99 دلار ادامه خواهد داشت. تاریخ عرضه آنها نیز ماه آوریل اعلام شده است.

image

 

شارژر بی سیم 3 در 1

به کمک این شارژر، می‌توانید آیفون، اپل واچ و کیس ایرپاد خود را به صورت همزمان شارژ کنید. این محصول با قیمت 109.99 دلار از ماه آوریل روانه بازار می‌شود.

image

 

استند شارژ بی‌سیم + اسپیکر

به کمک این محصول می‌توانید گوشی خود را به صورت وایرلس شارژ کرده و در حین شارژ نیز به موسیقی دلخواه خود (به کمک اسپیکر آن) گوش دهید. این محصول نیز با قیمت 49.99 دلار از ماه آوریل در دسترس قرار می‌گیرد.

image

 

پد شارژ بی‌سیم دوگانه

آیا نیاز دارید تا دو گوشی هوشمند را به صورت همزمان شارژ کنید؟ این محصول مطمئنا به کار شما می‌آید. قیمت آن 49.99 دلار بوده و از ماه مارچ برای خرید عرضه می‌شود.

image

 

استند شارژ بی‌سیم پرتابل

این محصول را می‌توانید هر زمان که اراده کنید، سر هم کرده و بدون نیاز به کابل یا هیچ چیز دیگری، گوشی خود را به صورت وایرلس شارژ کنید. این محصول به یک باتری 10 هزار میلی آمپر ساعتی مجهز است. برای خرید آن، باید 79.99 دلار پرداخته و البته تا ماه مارچ برای ارائه آن، منتظر بمانید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)