خانهاخبار
Realme X50 5G با دوربین چهارگانه و اسنپدراگون 765G معرفی شد

Realme X50 5G با دوربین چهارگانه و اسنپدراگون 765G معرفی شد

گوشی هوشمند Realme X50 5G امروز رسما معرفی شد تا با اسنپدراگون 765G و نمایشگری که نرخ نوسازی 120 هرتزی دارد به رقیبی مهم در بازار گوشی‌های میان‌رده تبدیل شود.
۱۳۹۸/۱۰/۱۸

شرکت Realme امروز مطابق برنامه از تلفن هوشمند Realme X50 5G رونمایی کرد و اگرچه در طول هفته‌های اخیر اطلاعات زیادی از این تلفن هوشمند منتشر شده بود، اما این شرکت همچنان توانست ما را تا حد کمی غافل‌گیر کند.

Realme X50 5G در بخش جلوی خود نمایشگری ۶.۵۷ اینچی از نوع IPS LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد که در بالای سمت چپ آن حفره‌ای کشیده میزبان دوربین سلفی است. دوربین سلفی X50 از دو لنز تشکیل شده است: عادی ۱۶ مگاپیکسلی و فوق عریض ۸ مگاپیکسلی.

در زیر پوسته این گوشی چیپست اسنپدراگون 765G کوالکام قرار گرفته که مودم یکپارچه 5G دارد. این گوشی همراه با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. انرژی X50 از طریق یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۳۰ واتی VOOC 4.0 پشتیبانی می‌کند.

اگر به قاب عقب Realme X50 5G برویم، ماژول دوربینی چهارگانه را می‌بینیم. در این ماژول یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 قرار گرفته که با ادغام ۴ در ۱ پیکسل‌ها تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی می‌سازد. علاوه بر این، یک سنسور تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی نیز روی این تلفن هوشمند تعبیه شده است.

Realme X50 5G با اندروید ۱۰ و پوسته Color OS 7 به بازار می‌آید. این اولین تلفن هوشمند ریلمی است که به جای پوسته Oppo از رابط کاربری سفارشی خود بهره می‌برد.

Realme X50 5G از امروز در چین عرضه می‌شود. قیمت مدل ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی آن ۳۲۰ یورو، مدل ۶ + ۲۵۶ گیگابایتی آن ۳۵۰ یورو و مدل ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی آن ۳۹۰ یورو در نظر گرفته شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)