خانهاخبار
فروش مستقیم و بدون واسطه گوشی تلفن همراه (ویژه همکار)

فروش مستقیم و بدون واسطه گوشی تلفن همراه (ویژه همکار)

با تغییرات سریع در روند عرضه موبایل به بازار در یکسال گذشته، تامین کالا از جانب فروشندگان موبایل به یکی از دغدغه های آنها تبدیل شده است. اطمینان از تکمیل سبد کالایی فروشگاه از برندهای متنوع، گارانتی معتبر و کد ریجستری نیزاز دیگر مواردی است که برای فروشندگان تلفن همراه چالش کاملاً جدی محسوب می شود.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷
image

با تغییرات سریع در روند عرضه موبایل به بازار در یکسال گذشته، تامین کالا از جانب فروشندگان موبایل به یکی از دغدغه های آنها تبدیل شده است. اطمینان از تکمیل سبد کالایی فروشگاه از برندهای متنوع، گارانتی معتبر و کد ریجستری نیزاز دیگر مواردی است که برای فروشندگان تلفن همراه چالش کاملاً جدی محسوب می شود. کوک با درک این خواسته ها و با ایجاد ساختاری در قالب فروش آنلاین، اقدام به عرضه مستقیم و بدون واسطه گوشی های تلفن همراه با گارانتی شرکت انفورماتیک گستر نموده است. خرده فروشان حقیقی و حقوقی می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بولد موبایل ضمن ثبت نام و تکمیل مدارک، نسبت به خرید گوشی های تلفن همراه مورد نظر خود اقدام نمایند.

فرقی نمی ‌کند حجم خریدتان چقدر است؛ جدیدترین گوشی تلفن همراه هوشمند انتخاب شما باشد یا یک تلفن همراه میان‌رده و یا حتی ساده. شما می توانید به روزترین گوشی های تلفن همراه از برندهای معتبر را با اطمینان کامل از فروشگاه اینترنتی بولد موبایل خرید نمایید.

چگونه با کوک همراه شویم؟

برای خرید مستقیم از کوک، در ابتدا می بایست با ورود به منوی فروش ویژه همکار (طرح کوک) در وب سایت فروشگاه اینترنتی boldmobile.ir اقدام به ثبت نام نمایید. این مرحله شامل ثبت مشخصات فردی، اطلاعات فروشگاه و همچنین بارگذاری مدارک شناسایی می باشد. در مرحله بعد، کارشناسان کوک نسبت به بررسی اطلاعات و مدارک اقدام نموده و در صورت تکمیل بودن مدارک، ثبت نام کاربر را مورد تایید قرار می دهند. سپس پیامک تاییدیه به همراه نام کاربری و رمز عبور اختصاصی به کاربر ارسال می گردد. از این پس با ورود به حساب کاربری و مراجعه به منوی فروش ویژه همکار در وب سایت فروشگاه اینترنتی بولد موبایل امکان دسترسی به سبدهای محصولات و پیشنهادات فروش روزانه کوک امکان پذیر خواهد بود. لازم به ذکر است محدودیتی در خرید محصولات وجود نداشته و در حال حاضر تمامی سفارشات در اقصی نقاط ایران بصورت کاملاً رایگان ارسال می گردد. 

چرا از کوک خرید نماییم؟!

image

درباره شرکت انفورماتیک گستر

انفورماتیک گستر با بیش از 28 سال سابقه فروش و خدمات پس از فروش در صنعت IT و تلفن همراه، به عنوان یکی از وارد کنندگان رسمی برندهای BLU , HONOR , HUAWEI , NOKIA , SAMSUNG در بازار ایران به شمار می رود.

از سال 1396 در فاز اول با هدف حمایت از مصرف کنندگان و با راه اندازی فروشگاه اینترنتی بولد موبایل، اقدام به عرضه سراسری گوشی های تلفن همراه به صورت آنلاین به مصرف کنندگان در سرتاسر ایران نمودیم، همچنین در فاز دوم با ارائه طرح کوک این امکان را فراهم ساختیم تا کلیه خرده فروشان تلفن همراه بتوانند بصورت مستقیم و بدون واسطه از طریق سایت بولد موبایل خرید نمایند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)