خانهاخبار
CES 2020: پاناسونیک از تلویزیون OLED جدید خود رونمایی کرد

CES 2020: پاناسونیک از تلویزیون OLED جدید خود رونمایی کرد

پاناسونیک در نمایشگاه CES 2020 تلویزیون HZ2000 را معرفی کرد. این محصول اولین تلویزیون OLED با قابلیت پشتیبانی از Dolby Vision IQ محسوب می‌شود.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

پاناسونیک به عنوان سازنده تلویزیون‌های اقتصادی با کیفیت بالا شناخته می‌شود؛ با این حال این برند ژاپنی در نمایشگاه CES 2020 تغییری در این روند ایجاد کرد. این شرکت در این نمایشگاه تلویزیون HZ2000 را در معرض دید عموم قرار داد که اولین تلویزیون OLED با قابلیت پشتیبانی از دالبی ویژن IQ و حالت Filmmaker محسوب می‌شود. این حالت برای عاشقان سینما درنظر گرفته شده است.

image

تلویزیون پاناسونیک HZ2000 از پنل Master HDR OLED Professional Edition بهره می‌برد که در مقایسه با تلویزیون‌های OLED موجود در بازار، 20 درصد حداکثر روشنایی بالاتری دارد. قابلیت Dolby Vision IQ به صورت هوشمند کیفیت تصویر را بدون در نظر گرفتن نور محیط و یا محتوای در حال پخش، افزایش می‌دهد. با توجه به این موضوع، کاربر همیشه با کیفیت بالای تصویر دسترسی دارد. پاناسونیک در رابطه با این ویژگی اعلام کرده:

ویژگی Dolby Vision IQ از متادیتا یا فراداده Dolby Vision به صورت پویا استفاده می‌کند تا تمام جزئیات محتوا را به صورت هوشمند نمایش دهد. با استفاده از دالبی ویژن و حال دالبی ویژن IQ، بینندگان می‌توانند فیلم را با کیفیت مثال زدنی در تمام شرایط مشاهده کنند.

در اوایل سال جاری میلادی شاهد کارایی حالت Flimmaker بودیم. این حالت رنگ، نسبت تصویر و فریم ریت را واقعی به نمایش می‌گذارد. این حالت در تلویزیون پاناسونیک، کیفیت تصویر را با توجه به نور محیط تنظیم می‌کند. تلویزیون پاناسونیک HZ2000 از دالبی ویژن، HDR10+ و HLG Photo پشتیبانی می‌کند. پاناسونیک در نمایشگاه CES 2020 از ویژگی کالیبراسیون جدیدی رونمایی کرد که به بینندگان کمک می‌کند که سطح رنگ مشکی را با دقت بالایی کالیبره کنند. خریداران برای اولین بار در تلویزیون پاناسونیک می‌توانند محتوای دالبی ویژن را کالیبره کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)