خانهاخبار
CES 2020: اینتل بالاخره از پردازنده گرافیکی Xe رونمایی کرد

CES 2020: اینتل بالاخره از پردازنده گرافیکی Xe رونمایی کرد

شرکت اینتل در مراسم ویژه‌ای در نمایشگاه CES 2020 از اولین کارت گرافیکی مبتنی بر پلتفرم Xe GPU رونمایی کرد. این گرافیک قرار است در ترکیب با پردازنده‌های تایگر لیک به بازار بیاید.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

‌شرکت اینتل در نطق اصلی مراسم امروز خود در CES 2020، مهم‌ترین خبر خود را برای لحظات پایانی این مراسم نگه داشت. این شرکت سرانجام پس از دو سال انتظار از پلتفرم Xe GPU رونمایی کرد. حالا نه تنها می‌دانیم که این گرافیک چگونه در کنار پردازنده‌های تایگر لیک به کار گرفته خواهد شد، بلکه اولین کارت گرافیک این سری با نام DG1 را هم دیدیم که بازی Destiny 2 روی آن اجرا شد.

اینتل می‌خواهد ابتدا این پلتفرم را درون پردازنده‌های تایگر لیک که در ادامه ۲۰۲۰ به بازار می‌آیند پیاده‌سازی کند. لیسا پیرس، مدیر مهندسی نرم‌افزار گرافیک اینتل، در این کنفرانس نوت‌بوکی مجهز به پردازنده تایگر لیک را به نمایش گذاشت که بازی Warframe را اجرا می‌کرد. او نگفت که این کارت گرافیک چگونه بازی‌های سه‌بعدی مدرن را مدیریت می‌کند، اما اظهار داشت که کاربران می‌توانند بدون مشکل بازی‌های HD را اجرا کنند.

این شرکت همچنین نشان داد که پردازنده گرافیکی آن‌ها چطور یک تصویر قدیمی و با رزولوشن پایین را با استفاده از شتاب‌دهنده‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ارتقا می‌دهد. احتمالا به‌زودی اطلاعات بیشتری درباره پردازنده‌های گرافیکی Xe اینتل منتشر می‌شود. با این حال باید صبر کنیم تا به تاریخ عرضه این محصول نزدیک‌تر شویم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)