خانهاخبار
CES 2020: گوشی‌های هوشمند TCL بالاخره معرفی شد

CES 2020: گوشی‌های هوشمند TCL بالاخره معرفی شد

شرکت TCL یکی از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه CES 2020 به حساب می‌آید و این کمپانی شب گذشته، اولین گوشی‌های هوشمند با برند خود را معرفی کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

کمپانی TCL بالاخره در همایش جهانی CES 2020، از گوشی‌های هوشمند با برند خود رونمایی کرد. این محصولات در نیمه دوم سال جاری و با قیمتی پایین‌تر از 500 دلار در بازار آمریکا و کانادا عرضه می‌شوند.

متأسفانه تا 22 فوریه و رویداد جهانی MWC 2020 باید منتظر بمانیم تا اطلاعات دقیق‌تری از این محصولات به دست آوریم. اما برای این لحظه، تصاویر خوب و با کیفیتی از گوشی‌های TCL 10 5G و TCL 10 Pro و TCL 10L را برای شما در این مطلب جمع آوری کرده‌ایم.

TCL 10 5G

این محصول همان طور که از نامش پیداست، قابلیت اتصال به نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) را خواهد داشت. پیش بینی می‌شود که TCL 10 5G از پردازنده اسنپدراگون 765 بهره برده باشد. همان طور که اشاره شد، سایر مشخصات این محصول در حال حاضر در دسترس نیست.

TCL 10 Pro

نکته جالب اینجاست که هر سهل محصول معرفی شده توسط TCL، به دوربین چهارگانه مجهز هستند. در حالی که مدل‌های 5G و TCL 10L از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بهره می‌برند، مدل پرو آن به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز شده است. همچنین نسخه Pro تنها مدلی است که از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و ناچ قطره‌ای بهره می‌برد.

 

TCL 10L

 

در حالی که گوشی‌های TCL 10 Pro و TCL 10L به صورت پیش فرض برای بازار امریکا طراحی شده است، اما مدل 5G برای بازار جهانی ارائه خواهد شد و تنها به خاک آمریکا محدود نمی‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)