خانهاخبار
CES 2020: ال‌جی از توانایی‌های هوش مصنوعی ThinQ در لوازم خانگی می‌گوید

CES 2020: ال‌جی از توانایی‌های هوش مصنوعی ThinQ در لوازم خانگی می‌گوید

ال‌جی دیشب در مراسمی مفصل به صحبت درباره قابلیت‌های هوش مصنوعی این شرکت در حوزه لوازم هوشمند خانگی صحبت کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

شرکت ال‌جی دیشب کنفرانس جذابی درباره هوش مصنوعی، تلویزیون‌ها و لوازم خانگی هوشمند داشت. مدیرعامل و مدیر ارشد فناوری این شرکت کره‌ای دیشب روی صحنه آمدند تا بگویند هوش مصنوعی LGThinQ از زمان رونمایی در سال ۲۰۱۹ چه اندازه پیشرفت کرده است.

آی.پی. پارک، مدیر ارشد فناوری ال‌جی، دیشب در ابتدای صحبت‌های خود گفت: «این هفته در CES 2020، می‌خواهیم فقط درباره آینده‌ای حرف بزنیم که در آن همه جا خانه خواهد بود.» در ادامه بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت Element AI که با ال‌جی وارد همکاری شده روی صحنه آمد تا درباره میزان آگاهی هوش منصوعی صحبت کند.

این دو نفر به عنوان مثال به سیستم تهویه هوای ThinQ اشاره کردند و گفتند که این دستگاه چطور می‌تواند تشخیص دهد که کسی داخل اتاق وجود دارد یا نه و بعد بر این اساس وضعیت جریان هوا را مشخص کند. یا مثلا جارو برقی R9 که می‌تواند از اشتباهات خود درس بگیرد؛ برای نمونه، اگر این دستگاه وارد محلی شده و در آن جا گیر کند، یاد می‌گیرد که دفعه بعدی چه کار کند تا به همان اشتباه مرتکب نشود.

image

مدیرعامل Element AI می‌گوید:

به عنوان پیشگامان حوزه هوش مصنوعی وظیفه ما این است که اهمیت تجارب انسانی را در نظر بگیریم و در عین حال حد و مرزهای تحقیق و توسعه AI را جلو ببریم. امیدواریم با همکاری ال‌جی بتوانیم استانداردها و قوانینی برای مسیر حرکت فعالان هوش مصنوعی تعیین کنیم تا همه در هنگام خلق آینده رویکردی انسانی را در پیش بگیرند.

در ادامه این مراسم، مدیر ارشد بازاریابی محصولات خانگی ال‌جی نیز در حین معرفی قابلیت‌های ماشین لباس‌شویی ThinQ Washer به توانایی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی این دستگاه در زمینه شناسایی بافت البسه و انتخاب بهترین سیکل شستشو اشاره کرد. او گفت از این به بعد دیگر هیچ سیکل شستشویی مشابه سیکل قبلی نخواهد بود.

علاوه بر این، ماشین لباس‌شویی جدید این شرکت می‌تواند با کمک هوش مصنوعی طول عمر خود را افزایش دهد و خطاهای شما را شناسایی کند. برای مثال اگر در هنگام شستشو بیش از حد از مواد شوینده استفاده کنید، این مسئله به شما گوشزد می‌شود.

در بخش تلویزیون‌های ال‌جی، رئیس بازاریابی سرگرمی‌های خانگی این شرکت، میشل فرناندز، و مدیر ارشد محصول آن‌ها، تیم الیسی، اعلام کردند که در سال ۲۰۲۰ می‌خواهند برای اولین بار تلویزیونی کوچک‌تر با اندازه ۴۸ اینچ و از نوع OLED روانه بازار کنند. در حال حاضر قیمت این محصول مشخص نیست، اما این شرکت اعلام کرده که قیمت آن ارزان‌تر از تلویزیون ۵۵ اینچی این شرکت خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)