خانهاخبار
CES 2020: تلویزیون‌های هوشمند LG به سرویس Apple TV Plus مجهز می‌شوند

CES 2020: تلویزیون‌های هوشمند LG به سرویس Apple TV Plus مجهز می‌شوند

تلویزیون‌های هوشمند ال جی که در سال 2018، 2019 و 2020 تولید شده‌اند، به سرویس اپل تی وی پلاس مجهز می‌شوند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

مسئولان شرکت ال جی در جریان نمایشگاه جهانی CES به این موضوع اشاره کردند که حتی اگر تلویزیون‌های هوشمند جدید (2020) این برند کره‌ای را خریداری نکرده باشید، در آینده نزدیک قادر خواهید بود تا بدون هیچ گونه واسطه‌ای به محتوای اپل تی وی پلاس، سرویس پخش فیلم و سریال کمپانی Apple دسترسی داشته باشید.

تلویزیون‌هایی که از سال 2018 به بعد تولید شده و به بازار عرضه شده‌اند، قابلیت دریافت چنین سرویسی را خواهند داشت. به این ترتیب بدون نیاز به خریداری ست تاپ باکس خاصی، می‌توانید به Apple TV Plus دسترسی داشته و فیلم‌ها و سریال‌هایی که در این سیستم قرار می‌گیرد را مشاهده کنید.

همان طور که می‌دانید، کمپانی ال جی پیش‌تر قابلیت‌های AirPlay 2 و HomeKit اپل را به مدل‌های 2019 خود اضافه کرده بود و مدل‌های پیشین از این موضوع بی‌بهره بودند. از طرف دیگر، کمپانی‌های سامسونگ و Vizio با ارائه یک آپدیت نرم‌افزاری۷ این ویژگی را برای مدل‌های قدیمی تر خود عرضه کردند. همین موضوع باعث خواهد شد تا فشار بیشتری روی برند LG اعمال شود تا چنین قابلیتی را برای مدل‌های پیشین نیز عرضه نماید.

image

 

حال اضافه کردن ویژگی برخورداری از اپل تی وی پلاس می‌تواند یک برگ برنده برای GL به حساب آمده و این برند را در مقایسه با رقبا در میدان رقابت نگه دارد. چرا که در حال حاضر، سرویس اپل تی وی پلاس روی محصولات زیر در دسترس است:

  • آمازون فایر تی وی
  • Roku
  •  تلویزیون‌های سامسونگ

در حال حاضر سرویس اپل تی وی پلاس روی آیفون‌ها، آیپد‌ها یا دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل مک به صورت پیش فرض نصب شده است و به محض فعال سازی، کاربران قادر خواهند بود تا یک ماه به صورت رایگان از آن استفاده نمایند. بعد از اتمام این دوره، هزینه ماهانه 4.99 دلاری را برای این افراد در پی خواهد داشت.

همان طور که می‌دانید، برند ال جی در نمایشگاه CES 2020 هشت تلیوزیون 8K جدید که تمامی آنها به ویژگی‌های زیر مجهز هستند را به دنیای تکنولوژی معرفی کرد.

  • Alexa
  • Google Assistant
  • HomeKit
  • AirPlay 2

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)