خانهاخبار
CES 2020: اولین اسپیکر هوشمند با نمایشگر تمام لمسی معرفی شد

CES 2020: اولین اسپیکر هوشمند با نمایشگر تمام لمسی معرفی شد

شرکت Royale در خلال نمایشگاه CES 2020 از اسپیکر هوشمند خود با نام Mirage با نمایشگر تمام لمسی رونمایی کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

همان طور که می‌دانید، کمپانی Royale اولین شرکتی است که در اوایل سال 2019 دست به معرفی اولین تلفن هوشمند مجهز به نمایشگر منعطف (Royale FlexPai) زد. حال در CES 2020، این کمپانی دست به معرفی دومین محصول خود که به نمایشگر منعطف مجهز است، زده است. البته این محصول دیگر یک گوشی هوشمند نیست و با یک اسپیکر هوشمند روبرو هستیم که دور تا دور آن، با نمایشگر منعطف و دایره‌ای شکل پوشانده شده است.

اسپیکر هوشمند Royale Mirage به یک نمایشگر 7.8 اینچی AMOLED با رزولوشن 1440 × 1920 مجهز است. به عنوان ابتدایی ترین مورد، استفاده از نمایشگری به این عظمت روی یک اسپیکر هوشمند، امکان اجرای طرح های گرافیکی جذابی را به کاربر می‌دهد.

image

 

این اسپیکر هوشمند توانایی پخش صدای 360 درجه را داراست و به دو میکروفون قوی نیز مجهز است تا صدا و دستورات کاربر را دریافت کند. همان طور که انتظار دارید، Royale Mirage به دستیار صوتی الکسا مجهز است و از تکنولوژی هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد.

اسپیکر هوشمند رویال همچنین به یک دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز است که به نظر می‌رسد برای موارد امنیتی کاربرد خواهد داشت. این محصول از پردازنده اسنپدراگون 524 بهره می‌برد و از دیگر مشخصات سخت‌افزاری آن، می‌توان به 2گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی اشاره کرد. هنوز اطلاعاتی در مورد سیستم عامل آن در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد که نسخه ویرایش شده اندروید برای آن در نظر گرفته شده باشد.

اسپیکر هوشمند رویال میراژ از نیمه دوم 2020 با قیمت 899 دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

image

 

کمپانی رویال همچنین از نسخه دوم نوت بوک هوشمند خود با نام RoWrite 2 پرده برداری کرد. این محصول حدودا 40 درصد نسبت به نسل اول کوچک تر و سبک تر شده است، اما هنوز امکان یادداشت برداری دستی و تبدیل آنها به یک فایل دیجیتالی از طریق اپلیکیشن مربوطه برای کاربران وجود دارد. رنگ‌بندی های زیادی برای این محصول در نظر گرفته شده و از ماه مارچ با قیمت 129 روانه بازار می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)