خانهاخبار
CES 2020: ایسر اسپین 3 و اسپین 5 معرفی شدند

CES 2020: ایسر اسپین 3 و اسپین 5 معرفی شدند

ایسر از لپ تاپ‌های هیبریدی جدید خود رونمایی کرد. ایسر اسپین 3 و اسپین 5 برای تامین قدرت خود از پردازنده‌های نسل دهم اینتل استفاده می‌کنند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

نمایشگاه CES 2020 از امروز شروع به کار کرد. شرکت‌های مختلف از جدیدترین محصولات خود در این نمایشگاه رونمایی می‌کنند که یکی از آن‌ها، ایسر است. این شرکت به تازگی لپ تاپ‌های هیبریدی اسپین 3 و اسپین 5 را در معرض دید عموم قرار داده است. در ادامه به معرفی این دو محصول می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

ایسر اسپین 5 (SP513-54N)

image

ایسر Spin 5 به نمایشگر لمسی 13.5 اینچی با رزولوشن 2K مجهز شده است. این نمایشگر که دارای ضخامت 7.78 میلی‌متری است، از نسبت تصویر 3:2 بهره می‌برد. این لپ تاپ به لولای 360 درجه مجهز شده که امکان استفاده از آن در حالت تبلت را فراهم می‌کند. این محصول دارای قلم قابل شارژ Acer Active با Wacom AES 1.0 است. این قلم قادر به تشخیص 4096 سطح فشار بوده و از یک محفظه برای شارژ بهره می‌برد. ایسر اعلام کرده با 15 ثانیه شارژ، می‌توان از آن به مدت 90 دقیقه استفاده کرد. اسپین 5 از قلم  Acer Active با Wacom AES 2.0 پشتیبانی می‌کند.

قدرت این لپ تاپ توسط پردازنده نسل دهم اینتل Core i7 تامین می‌شود و در بالاترین نسخه از 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD بهره می‌برد. این دستگاه به دو پورت USB-C با قابلیت پشتیبانی از تاندربولت 3، دو پورت USB 3.2 Gen 1، یک پورت HDMI و کارت خوان مجهز شده است. وزن این محصول تنها به 1.2 کیلوگرم می‌رسد و ضخامت آن برابر با 14.9 میلی‌متر است. ایسر برای این دستگاه سنسور اثر انگشت درنظر گرفته و همچنین قادر به پشتیبانی از ویندوز Hello است. در حالی که ظرفیت باتری اسپین 5 مشخص نشده، ایسر به شارژدهی 15 ساعته آن اشاره کرده است.

ایسر اسپین 5 از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این فناوری، با 30 دقیقه شارژ می‌توان با آن تا 4 ساعت کار کرد. این لپ تاپ از مارس سال جاری میلادی با قیمت پایه 999 یورو در کشورهای اروپایی، خاورمیانه و آفریقا برای فروش عرضه می‌شود. کاربران در آمریکای شمالی از ماه ژوئن با پرداخت حداقل 899 دلار هزینه، به این لپ تاپ دست پیدا می‌کنند.

ایسر اسپین 3

image

این لپ تاپ به نمایشگر بزرگتری، 14 اینچی مجهز شده که دارای رزولوشن فول اچ دی است. این صفحه نمایش لمسی می تواند به صورت کامل بچرخد و نقش یک تبلت را ایفا کند. با توجه به نمایشگر بزرگتر، وزن بیشتر آن در مقایسه با ایسر اسپین 5 نیز طبیعی است. این لپ تاپ وزنی برابر با 1.5 کیلوگرم داشته و ضخامت آن به 16.9 میلی‌متر می‌رسد. قدرت آن توسط پردازنده نسل دهم اینتل Core-i7 تامین می‌شود و دارای قلم Acer Active با AES 1.0 است. بالاترین نسخه آن به 16 گیگابایت رم و دو حافظه SSD مجهز شده است.

از پورت‌های آن می‌توان به یک پورت USB-C، یک پورت USB-C با قابلیت پشتیبانی از تاندربولت 3، دو پورت USB 3.2 Gen 1، یک پورت HMDI و کارت خوان اشاره کرد. شارژدهی باتری این دستگاه نزدیک به 12 ساعت بوده و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. ایسر Spin 3 ماه آینده میلادی وارد بازارهای اروپایی، خاورمیانه و آفریقا می‌شود و قیمت پایه آن برابر با 649 یورو است. این لپ تاپ با قیمت پایه 699 دلار از ماه آوریل در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)