خانهاخبار
CES 2020: اولین تصویر از نسخه دوم آواتار منتشر شد!

CES 2020: اولین تصویر از نسخه دوم آواتار منتشر شد!

اگر از علاقمندان کارهای جیمز کامرون باشید، بد نیست بدانید که نسخه دوم آواتار در دست تولید است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

شب گذشته در خلال معرفی محصول جدید کمپانی مرسدس بنز با نام Vision AVTR که در طراحی آن از فیلم آواتار الهام گرفته شده است، با حضور جیمز کامرون، تصویری از نسخه دوم آواتار نمایش داده شد.

به این ترتیب مشخص شد که نسخه دوم آواتار نیز در دست تولید است. اگر خاطرتان باشد، اولین نسخه این فیلم در سال 2009 اکران شد و حالا 11 سال از آن تاریخ می‌گذرد و در کنار معرفی خودروی جدید مرسدس بنز با نام Vision AVTR، حضار در این نمایشگاه تصاویری از نسخه دوم آواتار را نیز مشاهده کردند.

image

نسخه اولیه آواتار با فروش 2.79 میلیاردی، در جایگاه اول پر فروش ترین فیلم دنیای سینما قرار گرفت. البته این جایگاه تا زمان ساخت و تولید Avengers: Endgame در تصاحب آواتار بود و بعد از اکران فیلم یاد شده، جای خود را به این عنوان داد.

جیمز کامرون در سال 2010، اعلام کرد که قصد دارد تا نسخه دوم و سوم آواتار را در سال‌های 2014 و 2015 به پرده سینما برساند. اما متأسفانه چنین اتفاقی روی نداد و حالا شاهد انتشار اخباری از نسخه دوم این فیلم جذاب و فوق‌العاده هستیم.

image

بر اساس شایعات، جیمز کامرون قصد دارد تا 4 نسخه دیگر از آواتار را کارگردانی کند. به نظر می‌رسد که نسخه دوم آواتار برای دسامبر 2021 آماده شده و نسخه پنجم به عنوان آخرین مورد، در سال 2027 اکران شود.

این فیلم‌ها همواره با تأخیرهای زیادی روبرو شده‌اند. از آنجا که دو قسمت آواتار تبدیل به 5 قسمت شد، لذا چالش‌های جدیدی برای سازندگان آواتار پیش آمد. از طرف دیگر، جیمز کامرون حدود 2500 منطقه در نیوزلند را برای فیلمبرداری نسخه‌های جدید آواتار خریداری کرد. همه چیز خوب پیش می‌رفت، تا آنجا که پیکسار، دست به خرید Fox، استودیوی پشتیبانی کننده فیلم آواتار زد.

image

با تمام این تفاسیر، باید تا دسامبر سال آینده میلادی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا جیمز کامرون می‌تواند مجددا گیشه‌های سینما‌ها را به خود اختصاص دهد یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)