خانهاخبار
CES 2020: رقیب اصلی ایرپاد توسط Harman Kardon معرفی شد

CES 2020: رقیب اصلی ایرپاد توسط Harman Kardon معرفی شد

کمپانی هارمن کاردن به تازگی با تولید محصولات سری FLY با قدرت بسیار زیاد به عرصه محصولات صوتی باز گشته است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

در حالی که شرکت سامسونگ، کمپانی هارمن کاردن را چندی پیش به تصرف خود دراورد، اما این دلیل بر آن نمی‌شود که Harman Kardon همچنان به رقابت با محصولات این برند کره‌ای نپردازد. از این رو در نمایشگاه جهانی CES 2020، شاهد رونمایی از محصولات سری FLY هارمن کاردن بودیم.

سری جدید FLY برند Harman Kardon شامل سه محصول جدید می‌شود که از ظاهری جدید و شکیل بهره مند هستند:

FLY BT

FLY TWS

FLY ANC

این اسامی به صورت مختصر، نشانه نحوه اتصال این محصولات به گجت‌ها است. به عنوان مثلا BT مختصر شده عبارت BlueTooth است و TWS و AND نیز به ترتیب مخفف True Wireless و Active Noise Canceling است.

گران ترین محصول این سری که FLY ANC نام دارد و تصویر آن را در ذیل مشاهده می‌کنید، متعهد شده است تا حدودا 20 ساعت به صورت مداوم، محتوای دلخواه شما را برای ‌تان پخش کند. این امواج صوتی از طریق بلوتوث و با کمک ویژگی حذف نویز اطراف، به گوش کاربر می‌رسد. این محصول همچنین به گوگل اسیستنت و آمازون الکسا نیز مجهز است که از طریق یکی از گوشی‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

image

 

محصول FLY BT را می‌توان ارزان ترین مدل این سری به حساب آورد که به جنگ گلکسی بادز سامسونگ ایرپادز اپل می‌رود. این محصول می‌تواند با سیم یا همراه با یک قطعه‌ای که پشت گردن قرار می‌گیرد، مورد استفاده قرار گیرد. باتری این محصول حدودا 8 ساعت دوام می‌آورد. اما از انجا که به تکنولوژی شارژ سریع مجهز شده است، می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن‌ها را شارژ کرده و مجددا استفده کنید. همانند FLY ANC، این محصول نیز به همراه Google Assistant و Amazon Alexa در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

image

 

به عنوان آخرین محصول، باید به FLY TWS اشاره کنیم که آن را رقبای جدی و سرسخت گلکسی بادز سامسونگ و ایرپادز اپل می‌دانند. این هدفون‌ها به محض اتصال به گوشی‌های هوشمند، جسچرهای لمسی متعددی را با خود به همراه خواهند داشت و باتری آن نیز در حضور کیس شارژ، حدودا 15 ساعت به صورت مداوم دوام خواهد آورد و در صورت نبود آن، می‌توانید حدودا 5 ساعت به صورت مداوم به محتوای دلخواه خود گوش فرا دهید. FLW TWS هارمن کاردن به قابلیت مقاومت در برابر آب و ضد عرق بودن نیز مجهز شده است.

image

 

بر اساس اعلام مسئولان Harman Kardon، محصولات سری FLY در بهار سال جاری میلادی با قیمت‌های زیر در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت:

FLY BY: 100 دلار

FLY TWS: 150 دلار

FLY ANC: 200 دلار

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)