خانهاخبار
CES 2020: سونی از لوگوی پلی استیشن 5 رونمایی کرد

CES 2020: سونی از لوگوی پلی استیشن 5 رونمایی کرد

سونی در CES 2020 بالاخره به سراغ پلی استیشن رفت و در نهایت از لوگوی این کنسول نسل نهمی رونمایی کرد. PS5 انتهای سال 2020 به بازار می‌آید.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

سونی در CES 2020 خبری کوتاه اما نه چندان جذاب درباره برند پلی استیشن اعلام کرد. جیم رایان، مدیر بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی، در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی روی صحنه رفت و ضمن رونمایی از لوگوی PS5 به چند قابلیت سخت‌افزاری از کنسول آتی این شرکت اشاره کرد که تمام این قابلیت‌ها قبلا معرفی شده بود.

آقای رایان متذکر شد که در ماه‌های پیش رو باید منتظر اخبار بیشتری درباره پلی استیشن ۵ باشیم. او و همکارانش در بخش دیگری از رویداد سونی آمارهای تازه‌ای درباره فروش پلی استیشن ۴ و بازی‌های آن منتشر کردند که به خودی خود جالب توجه است.

image

سونی در مجموع ۱۰۶ میلیون پلی استیشن ۴ و ۵ میلیون پلی استیشن VR فروخته است. مجموع فروش بازی‌های این شرکت به ۱.۱۵ میلیارد می‌رسد و تعداد کاربران فعال ماهانه در سرویس پلی استیشن نتورک نیز ۱۰۳ میلیون برآورده شده که از این تعداد ۳۸ میلیون نفر اشتراک پلی استیشن پلاس دارند.

اگر اطلاعات بیشتری درباره پلی استیشن ۵ اعلام شود حتما آن را با شما در میان خواهیم گذاشت. کنسول نسل بعدی سونی قرار است انتهای سال ۲۰۲۰ به بازار بیاید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)