خانهاخبار
CES 2020: سامسونگ زیباترین کروم‌بوک بازار را معرفی کرد

CES 2020: سامسونگ زیباترین کروم‌بوک بازار را معرفی کرد

سامسونگ در خلال رویداد CES 2020 از محصول جدیدی به نام گلکسی کروم‌بوک رونمایی کرده که طراحی فوق‌العاده جذابی دارد. این دستگاه همچنین از سخت‌افزار خوبی برخوردار است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

سامسونگ امروز از کروم‌بوک جدیدی رونمایی کرد که با مکانیزم ۲ در ۱ خود از طراحی آلومینیوم صنعتی جذابی برخوردار است. گلکسی کروم‌بوک جدید این شرکت ظریف‌ترین کروم‌بوک سامسونگ است که ضخامت آن به ۹.۹ میلی متر می‌رسد و در رنگ‌های قرمز و خاکستری به بازار می‌آید. این محصول هم مثل اکثر لپتاپ‌های اخیر سامسونگ از نمایشگری ۱۳.۳ اینچی با کیفیت 4K UHD AMOLED HDR400 بهره می‌برد که حاشیه‌های آن صرفا ۳.۹ میلی متر است.

قلم داخلی گلکسی کروم‌بوک جدید سامسونگ قابلیت‌های این دستگاه و بهره‌وری شما را افزایش می‌دهد. این لپتاپ در بخش سخت‌افزار از نسل دهم پردازنده Core i5 اینتل، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم، حداکثر ۱ ترابایت حافظه داخلی SSD و WiFi 6 استفاده می‌کند.

image

ابعاد این دستگاه ۳.۲ در ۲۰۳ در ۹.۹ میلی متر و وزن آن ۱.۰۴ کیلوگرم است. سامسونگ در بخش کیبورد دوربینی ۸ مگاپیکسلی و روی نمایشگر دوربینی ۱ مگاپیکسلی قرار داده است. این دستگاه بلندگوی استریو دارد و از حسگر اثر انگشت استفاده می‌کند. کروم‌بوک سامسونگ مجهز به دو درگاه USB-C است و جک ۳.۵ میلی متری هدفون هم دارد. باتری این دستگاه یک باتری ۴۹.۲ وات ساعتی است.

سامسونگ کروم‌بوک جدید خود را در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۰ با قیمت پایه ۹۹۹ دلار روانه بازار خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)