خانهاخبار
CES 2020: ایربادهای بیسیم JBL با قیمت پایین در رنگ‌های مختلف معرفی شد

CES 2020: ایربادهای بیسیم JBL با قیمت پایین در رنگ‌های مختلف معرفی شد

شرکت JBL امروز در مراسم CES 2020 از دو جایگزین تازه برای ایرپاد اپل رونمایی کرده که قیمت به مراتب کمتر از نمونه‌های موجود در بازار دارند و با رنگ‌های مختلف عرضه می‌شوند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

جی‌بی‌ال امروز رسما از دو ایرباد کاملا بیسیم جدید رونمایی کرد: TUNE 220TWS و LIVE 300TWS. این محصولات برای اولین بار در نمایشگاه CES معرفی نشده‌اند و پیش‌تر از ماه سپتامبر در برخی بازارهای اروپایی روانه بازار شده بودند.

ایرباد TUNE 220TWS با برخورداری از درایوری ۱۲.۵ میلی متری می‌خواهد صدای باس فوق‌العاده‌ای را برای کاربران به ارمغان بیاورد. این دستگاه به لطف پرداخت فلزی و عرضه در رنگ‌های گوناگون گروه سنی جوانان را هدف قرار داده است. عمر باتری TUNE 220TWS چندان تعریفی ندارد و هر گوشی صرفا می‌تواند ۳ ساعت پاسخگوی نیاز شما باشد، اما با کمک کیس شارژ می‌توانید این میزان را تا ۱۶ ساعت افزایش دهید.

image

محصول دوم LIVE 300TWS نام دارد که کمی پیشرفته‌تر از ایرباد سری TUNE است، چون از فناوری‌های TalkThru و Ambient جی‌بی‌ال استفاده می‌کند. این دستگاه با دستیارهای صوتی آمازون و گوگل سازگار است و برای مقاومت در برابر آب از استاندارد IPX5 بهره می‌برد. جی‌بی‌ال مدعی است که LIVE 300TWS می‌تواند تا ۶ ساعت برای شما موسیقی پخش کند و کیس شارژر آن هم ۱۴ ساعت شارژ اضافه در اختیارتان قرار می‌دهد. این دستگاه با درگاه USB-C شارژ می‌شود و با ۱۰ دقیقه شارژ می‌توانید تا ۱ ساعت با آن آهنگ گوش کنید.

ایرباد LIVE 300TWS از بهار سال ۲۰۲۰ با قیمت ۱۵۰ دلار در رنگ‌های مشکی، سفید، بنفش و سرمه‌ای به فروش می‌رسد. قیمت TUNE 220TWS که از اوایل بهار به بازار می‌آید ۱۰۰ دلار است و رنگ‌های آن شامل مشکی، آبی، سفید، سبز، صورتی و خاکستری خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)