خانهاخبار
CES 2020: هدفون Cloud Flight S با قابلیت شارژ بیسیم Qi معرفی شد

CES 2020: هدفون Cloud Flight S با قابلیت شارژ بیسیم Qi معرفی شد

هدفون جدید شرکت HyperX با نام Cloud Flight S شباهت زیادی به نسخه قبلی این هدفون دارد، اما حالا از فناوری شارژ بیسیم Qi پشتیبانی می‌کند تا نیازی به شارژرهای سیمی نداشته باشید.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

شرکت HyperX در CES 2020 هدست گیمینگ بیسیم Cloud Flight را با به‌روزرسانی تازه‌ای روانه بازار کرد. نام این دستگاه Cloud Flight S است که از قابلیت شارژ بیسیم Qi استفاده می‌کند. در نتیجه، این دستگاه می‌تواند به جای استفاده از سیم به صورت بیسیم شارژ شود. البته برای استفاده از این فناوری باید گوشی چپ آن را روی پد شارژری قرار دهید که درون بسته خود این محصول قرار نگرفته است.

هدفون Cloud Flight S لزوما اولین هدفونی نیست که از فناوری شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند، اما یکی از اولین هدفون‌های گیمینگی است که استاندارد Qi را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. قیمت این دستگاه مثل مدل سال پیش ۱۵۹ دلار است، ولی اگر منتظر تغییرات بزرگی در مدل امسال بودید، شاید از این بابت ناامید شوید.

image

عمر باتری Cloud Flight S حدود ۳۰ ساعت است و از میکروفن خم‌شدنی و قابل جداسازی بهره می‌برد. این هدست با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتزی به گیرنده USB خود وصل می‌شود و با PS4 و PS4 پرو و PC سازگار است. ولی چون ایکس باکس وان از هدست‌های بیسیم پشتیبانی نمی‌کند، نمی‌توانید از این دستگاه روی کنسول مایکروسافت استفاده کنید.

هدفون Cloud Flight S کابل ۳.۵ میلی متر دارد که می‌توانید آن را به اکثر کنترلرهای ایکس باکس وان و حتی کنسول نینتندو سوئیچ وصل کنید. این مدل مجهز به آداپتور بیسیمی از نوع USB-C با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتزی است که تجربه‌ای بدون لگ را برای شما به ارمغان می‌آورد. با این حال ناراحت‌کننده است که HyperX قابلیت دیگری به این دستگاه اضافه نکرده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)