خانهاخبار
CES 2020: قفل هوشمند در منزل Netatmo معرفی شد؛ مجهز به کلید فیزیکی NFC

CES 2020: قفل هوشمند در منزل Netatmo معرفی شد؛ مجهز به کلید فیزیکی NFC

شرکت Netatmo در جریان همایش جهانی CES 2020 از قفل هوشمند در منزل خود که به کلیدهای فیزیکی NFC مهز است، رونمایی کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۶

به کمک این سیستم ایمنی در منزل، افراد مختلف می‌توانند در امنیت کامل و به راحتی، اجازه ورود به منزل را به افراد دیگر نیز بدهند.

کاربران قادر خواهند بود تا با وارد کردن کلید هوشمند، در منزل را قفل یا باز کنند و البته انجام چنین کاری به کمک اپلیکیشن اختصاصی نیز امکان پذیر است. شما می‌توانید در اپلیکیشن مربوطه، به هر میزان که نیاز داشته باشید، کلیدهای دلخواه خود را اضافه کنید و در شرایط اضطرار، از آنها استفاده نمایید. همچنین امکان غیر فعال سازی کلید گم شده یا دزدیده شده نیز وجود دارد.

افراد مختلف می‌توانند با ارسال دعوتنامه درون اپلیکیشن به اشخاص دلخواه، اجازه ورود به منزل را به آنها نیز بدهند.

image

 

سیستم قفل هوشمند در منزل Netatmo باعث می‌شود تا امنیت منازل تا حد ممکن بالا رود. اگر کاربران کلید خود را درون منزل جا بگذارند، نیازی نیست تا ساعت‌ها منتظر کسی بمانند تا به محل مراجعه کرده و در منزل را برای وی باز کند. به راحتی می‌توانید به کمک اپلیکیشن مربوطه، در منزل خود را باز یا قفل کنید.

قفل هوشمند در منزل Netatmo به صورت کامل با سیستم HomeKit اپل سازگار است و باتری‌های قرار گرفته در آن، به مدت دو سال پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

بد نیست بدانید که در منزل شما از طریق تکنولوژی بلوتوث قفل یا باز خواهد شد. به این ترتیب هیچ گونه نیازی به اصتال به اینترنت وجود ندارد. کلید‌های فیزیکی اختصاصی این قفل‌ها از طریق NFC با قفل در منزل در ارتباط بوده و به هیچ عنوان قابل کپی برداری نیستند.

اگر کلید‌های فیزیکی گم شده یا به سرقت روند، تأمین امنیت منزل همچنان در بالاترین سطح خود باقی خواهد ماند. چرا که کاربر می‌تواند تنها با یک کلیک، آن کلید را غیر فعال کرده و به این ترتیب، دیگر نیازی به تعویض کل قفل در منزل نیست.

برای تأمین امنیت کاربران، همچنین اطلاعات مرتبط با هر کلید روی قفل در منزل به صورت لوکال ذخیره خواهد شد و اثری از ثبت آنها روی فضاهای ابری وجود نخواهد داشت.

سیستم قفل هشومند Nentatmo از اواخر سال جاری میلادی با قیمتی بین 350 تا 400 یورو در اروپا عرضه خواهد شد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)