خانهاخبار
تصویر زنده، رندر، بنچمارک و تاریخ احتمالی عرضه Mi 10 شیائومی فاش شد

تصویر زنده، رندر، بنچمارک و تاریخ احتمالی عرضه Mi 10 شیائومی فاش شد

شیائومی می 10 و می 10 پرو احتمالا کمتر از یک ماه دیگر معرفی می‌شوند، ولی اخبار پیرامون آن‌ها بسیار داغ شده است. در این مطلب با تصاویر، مشخصات و تاریخ احتمالی این سری آشنا می‌شویم.
۱۳۹۸/۱۰/۱۶

شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو حدود یک ماه دیگر در چین معرفی می‌شوند. در حال حاضر شایعات زیادی پیرامون این دو گوشی در جریان است. به‌تازگی افشاگری چینی تصویری از طراحی پشتی این گوشی را به همراه نتیجه بنچمارک آنتوتو منتشر کرده است. همچنین رندری از می ۱۰ شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو دست به دست می‌شود که طراحی جلو و عقب این گوشی را نشان می‌دهد.

طراحی شیائومی می ۱۰

image

تصویر افشایی بالا ماژول دوربین می ۱۰ شیائومی را نشان می‌دهد. در این تصویر می‌توانیم حضور دوربینی چهارگانه با چینش عمودی را ببینیم که در گوشه سمت چپ بدنه قرار گرفته است. علاوه بر این، رندر زیر که در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده، طراحی جلو و عقب پرچمدار بعدی شیائومی را به تصویر کشیده است.

این تصویر موبایلی با دوربین سلفی حفره‌ای را نشان می‌دهد. صفحه نمایش این گوشی در چهار ضلع خود حاشیه‌های بسیار کمی دارد و زیر آن حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. در سمت راست بدنه دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا به چشم می‌خورد ولی در سمت چپ ظاهرا هیچ دکمه‌ای دیده نمی‌شود.

image

مشخصات می ۱۰ و می ۱۰ پرو و بنچمارک آنتوتو

شیائومی می ۱۰ پرو احتمالا نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. دوربین چهارگانه این گوشی از لنزهای ۱۰۸ + ۲۰ + ۱۲ + ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. گفته می‌شود که می ۱۰ پرو یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

در آن سو، می ۱۰ عادی نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد داشت و دوربین آن از لنزهای ۶۴ + ۲۰ + ۱۲ + ۵ مگاپیکسلی ساخته شده است. این تلفن هوشمند احتمالا به یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی بهره می‌برد.

در تصویر زیر نتیجه بنچمارک آنتوتو را مشاهده می‌کنید. این بنچمارک نشان می‌دهد که پرچمدار بعدی شیائومی از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۵۰ استفاده می‌کند. در نتیجه موبایل مذکور مودم X55 5G خواهد داشت. این گوشی موفق شده از آنتوتو امتیاز ۵۶۰٫۲۱۷ را به دست آورد.

image

تاریخ عرضه سری می ۱۰

سامسونگ رسما تایید کرده که پرچمداران بعدی خود را در تاریخ ۱۱ فوریه مصادف با ۲۲ بهمن معرفی خواهد کرد. شیائومی هم پیش‌تر گفته بود که می‌خواهد می ۱۰ و می ۱۰ پرو را در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۰ به بازار بفرستد، اما حالا گزارش‌هایی منتشر شده که از احتمال عرضه این سری پیش از پرچمداران سامسونگ خبر می‌دهد. حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم در هفته‌های پیش رو چه اخبار دیگری درباره زمان عرضه این گوشی با کاربران به اشتراک گذاشته خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Shahin06

۱۳۹۸/۱۰/۱۷
سلام. پارگراف آخر نوشتید سامسونگ بجای شیائومی