خانهاخبار
خانواده گلکسی S20 سامسونگ به نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتزی مجهز می‌شود

خانواده گلکسی S20 سامسونگ به نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتزی مجهز می‌شود

مطمئنا خانواده Galaxy S20 سامسونگ حاوی تغییرات جالبی خواهند بود، اما نمایشگر آنها مطمئنا پیشرفت قابل توجهی را به خود خواهد دید.
۱۳۹۸/۱۰/۱۶

سامسونگ در تولید سری گلکسی S10 به موفقیت‌های جدیدی در عرصه نمایشگر دست پیدا کرد و حالا با نزدیک شدن به موعد معرفی نسل بعدی این گوشی هوشمند آنها قصد دارند تا پا را فراتر گذاشته و با کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر و تغییر محل قرارگیری دوربین سلفی، نمایشگر قوی‌تری را به دنیای تکنولوژی معرفی کنند.

شخصی به نام Ice Universe که از افراد معروف در حوزه انتشار اخبار کمپانی‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. در آخرین اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که نمایشگر Galaxy S20 سامسونگ با یک بهبود چشمگیر روبرو خواهد شد و نرخ رفرش صفحه نمایش این محصول از 60 هرتز (استفاده شده در خانواده اس 10) به عدد اعجاب انگیز 120 هرتز خواهد رسید.

image

 

به این ترتیب شاهد انیمیشن‌هایی روان خواهیم بود که حتی با چشم عادی کاربران، این تغییرات قابل حس خواهد بود. چنین تغییر باعث می‌شود تا محصول جدید سامسونگ، بالاتر از گوشی‌‌های هوشمند رقبا از جمله وان پلاس و گوگل قرار گیرد. بد نیست بدانید که اخرین پرچمداران این شرکت‌ها، به نمایشگری با نرخ رفرش 90 هرتزی مجهز بودند. آیفون اپل اما از سایر رقبا بسیار دور بوده و هنوز از نمایشگر 60 هرتزی استفاده می‌کند!

بر خلاف شرکت‌های دیگر که امکانات سطح بالای خود را برای محصولات گران قیمت در نظر می‌گیرند، سامسونگ قصد دارد تا نمایشگر 120 هرتزی را به کلیه گوشی‌های خط تولید گلکسی اس 20 اضافه نماید. این بدان معناست که خریداران گلکسی S20، هیچ تغییری در مقایسه با خریداران گلکسی S20 پلاس یا گلکسی اس 20 اولترا حس نخواهند کرد. سامسونگ قصد دارد تا محصولات یاد شده را به ترتیب با نمایشگر 6.2، 6.7 و 6.9 اینچی عرضه نماید.

چیزی بیش از یک ماه تا رونمایی از خانواده Galaxy S20 سامسونگ باقی مانده و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در کنار موارد یاد شده، چه سورپرایزهایی برای علاقمندان به این محصول در نظر گرفته خواهد شد.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۱۰/۱۷
یه بار میگن ۹۰
یه بار میگن ۱۲۰
بِنازَم نَنازَم درآوردن?
من خودم سامسونگی‌ام(اینو دیگه حتی سوسک‌ها و حشره‌های موزی هم می‌دونن). ولی اینو عرض کنم سامسونگ فعلاً قادر به تولید۱۲۰ هرتز نیست(شهامت‌شو نداره یعنی). همان ۹۰ هم که بده بیرون باریک‌الله داره.
در خصوصِ ۱۲۰هرتز⭐چینی‌ها⭐ با اقتدار پیش‌تازند???