خانهاخبار
CES 2020: اولین کارت گرافیک اکسترنال و لپتاپ گیمینگ لنوو معرفی شد

CES 2020: اولین کارت گرافیک اکسترنال و لپتاپ گیمینگ لنوو معرفی شد

کمپانی لنوو در خلال همایش جهانی CES 2020 از اولین کارت گرافیک اکسترنال و لپتاپ گیمینگ خود رونمایی کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۶

همان طور که می‌دانید، نمایشگاه بزرگ CES 2020 در حال برگزاری است و برندهای مختلف، دستاوردهای خود را به دنیای تکنولوژی معرفی می‌کنند. شرکت لنوو نیز یکی از شرکت کنندگان در این رویداد است.

به عنوان اولین محصول، از لپتاپ گیمینگ با نام Legion Y740S پرده برداری شد که مسئولان این شرکت، از آن با عنوان نازک ترین و سبک ترین لپتاپ گیمینگ یاد می‌کنند. البته به یاد داشته باشید که این محصول از کارت گرافیک بی بهره است و برای اجرای بازی‌ها، باید محصولی که در کنار این لپ تاپ با عنوان کارت گرافیک اکسترنال معرفی شد را خریداری نمایید.

image

 

محصول دوم لنوو در همایش جهانی CES 2020، کارت گرافیک اکسترنال Legion BoostStation است. شرکت لنوو با معرفی این محصول، قصد دارد تا خود را هم رده کمپانی Razer شناسانده و با خط تولید Razer Core X به رقابت بپردازد. البته یک تفاوت اساسی میان آنها وجود دارد و آن هم پیرامون مسئله قیمت است. Legion BoostStation با قیمت 249.99 دلار ارزش گذاری شده و این در حالی است که Razer Core X با قیمت 300 دلاری در دسترس خریداران قرار گرفته است. همچنین محصول لنوو به درگاه USB 3.1 و اترنت (Ethernet) مجهز است.

در حالی که محصول لنوو به تنهایی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت، مسئولان این کمپانی مدعی شده‌اند که قابلیت عرضه این محصول در کنار کارت گرافیک شرکت‌های Nvidia و AMD نیز میسر خواهد شد.

image

 

البته لپتاپ گیمینگ لنوو آنچنان ک باید و شاید قابل اعتماد نیست. چرا که همان طور که اشاره شد، این محصول از کارت گرافیک بی بهره است و نمایشگر آن نیز با نرخ رفرش 60 هرتزی همراه است. این در حالی است که اکثر محصولات مشابه۷ از نرخ رفرش 120 هرتزی بهره می‌برند.

طبق اعلام لنوو، لپتاپ گیمینگ این کمپانی به پردازنده نسل دهم اینتل (core i9 سری H) مجهز است و باتری آن نیز قابلتی روشن نگه داشتن دستگاه طی حداکثر 8 ساعت را دارا است. البته در دنیای امروزی، محصولی با 1.9 کیلیوگرم وزن و ضخامت 1.5 سانتیمتری را نمی توان یک محصول سبک و نازک به حساب آورد.

 

در هر حال، لپتاپ لنوو با مشخصات تقریبا استانداردی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت که به مدل پایه آن در این قسمت اشاره می‌کنیم:

  • 32 گیگابایت رم
  • 1 ترابایت حافظه داخلی SSD
  • دو درگاه USB 3.1 نسل دو
  • درگاه SD کارت
  • جک هدفون
  • دو درگاه تاندربولت 3

بر اساس اعلام مسئولان لنوو، کارت گرافیک اکسترنال و لپ تاپ گیمینگ Y740S از اوایل ماه May در دسترس خریداران قرار می‌گیرند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)