خانهاخبار
CES 2020: سیستم صوتی جدید Vizio با امکان چرخش برای تولید صدای Dolby Atmos

CES 2020: سیستم صوتی جدید Vizio با امکان چرخش برای تولید صدای Dolby Atmos

اسپیکرهای جدید Vizio با قابلیت چرخش و قرارگیری به صورت عمودی، امکان تولید صدای دالبی اتموس را فراهم کرده است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۶

کمپانی Vizio در همایش جهانی CES 2020 از سیستم صوتی جدید خود رونمایی کرد. این شرکت نام سیستم جدید خود را Elevate Soundbar گذاشته است. نکته سیستم مجهز به ساب ووفر بی سیم است، اما مهم ترین و جالب ترین نکته آن، چرخش اسپیکرهای راست و چپ و قرارگیری به صورت عمودی هنگام پخش محتوای دالبی اتموس است. برای پخش سایر موارد مانند موزیک یا صداهای استاندارد، این اسپیکرها به سمت جلو تغییر شکل می‌دهند.

image

 

این اسپیکرها از جنس آلومینیوم آنودایز شده هستند و قابلیت همگام سازی بسیار زیادی با تلویزیون‌های تولید شده توسط Vizio دارند.

همان طور که اشاره شد، این محصول از سیستم دالبی اتموس پشتیبانی کرده و از طریق بلوتوث نسخه 5.0 یا کرومکست، به سایر محصولات متصل می‌شود.

image

طراحان Vizio برای طراحی این محصول تا حد ممکن، تلاش کرده‌اند تا گرد و غبار و اثر انگشت، نتواند اثری روی آنها باقی بگذارد.

 

همچنین شرکت Vizio از سری M اسپیکرهای خود نیز رونمایی کرد که نمونه آن را در تصویر زیر می‌بینید. این اسپیکرها از سیستم DTS Virtual:X برای تولید صدایی اعجاب انگیز استفاده می‌کنند.

image

 

کلیه محصولات معرفی شده در همایش CES 2020 حاوی تغییراتی هستند که به اختصار به آنها اشاره می‌کنیم:

  • تغییرات کوچک در ریموت دستگاه
  • اضافه شدن پورت HDMI 2.1
  • اضافه شدن eARC

متأسفانه در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه این محصولات در دسترس نیست و متعاقبا، این موارد از سوی شرکت Vizio اعلام خواهد شد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)