خانهاخبار
فورتنایت در سال 2019 درآمدی تاریخی داشته است

فورتنایت در سال 2019 درآمدی تاریخی داشته است

بازی فورت نایت علی‌رغم آن که به صورت رایگان در دسترس عموم قرار دارد، اما توانسته به درآمدی تاریخی در طول یک بازه زمانی یک ساله دست پیدا کند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۵

بازی فورت‌نایت با ثبت رکوردی تاریخی در سال ۲۰۱۹ حدود ۱.۸ میلیارد دلار از این بازی درآمد کسب کند. اگرچه بازی فورت‌نایت رایگان است، اما سازنده آن یعنی اپیک گیمز به ازای هر ماه اشتراک Battle Pass از کاربران ۱۰ دلار پول می‌گیرد و با کمک خریدهای درون برنامه‌ای – برای لباس، اسلحه و آیتم‌های جانبی – توانسته منبع درآمد مناسبی برای خود دست و پا کند. این بازی حالا ۱۲۵ میلیون کاربر فعال دارد.

این بازی امسال با برگزاری رویدادهای مختلف به مناسبت‌های گوناگون مثل اکران فیلم Avengers: Endgame و Star Wars: The Rise of Skywalker توانست توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند. علاوه بر این، با شروع چپتر دوم بازی و اضافه شدن قابلیت‌های جدید، جذابیت‌های زیادی به فورت‌نایت اضافه شد که همگی به فعال ماندن جامعه کاربری بزرگ این بازی کمک کرد.

صنعت بازی‌های ویدیویی در مجموع شرایط خوبی در سال ۲۰۱۹ داشت. شرکت Nielsen می‌گوید این صنعت در مجموع ۱۲۰ میلیارد دلار درآمد به دست آورد که افزایشی ۴ درصدی نسبت به مجموع درآمد سال ۲۰۱۸ به حساب می‌آید. بخش بزرگی از این درآمد معادل ۶۴.۴ میلیارد دلار آن مختص دنیای بازی‌های موبایلی است و در وهله بعدی PC با ۲۹.۴ میلیارد و کنسول‌ها با ۱۵.۴ میلیارد قرار گرفته‌اند. سایر درآمدها از بازی‌های مربوط به حوزه VR/AR حاصل شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)