خانهاخبار
CES 2020: تلویزیون 8K QLED سامسونگ، بدون حاشیه به معنای واقعی!

CES 2020: تلویزیون 8K QLED سامسونگ، بدون حاشیه به معنای واقعی!

تلویزیون 8K QLED سامسونگ مدل Q950TS معرفی شد. در این مطلب قصد داریم تا ویژگی‌های آن را با هم بررسی کنیم.
۱۳۹۸/۱۰/۱۵

تلویزیون Q950TS سامسونگ که به تازگی و در نمایشگاه جهانی CES 2020 معرفی شده را می‌توان بهترین محصول 8K دنیا به حساب آورد که یک فریم بسیار ظریف و نازک را در اطراف نمایشگر به همراه داشته و به جرأت می‌توانن که ه حدودا 99 درصد از نمایش روبرویی دستگاه به نمایشگر اختصاص پیدا کرده است.

اگر از روبرو به این محصول نگاه بیاندازیم، خیلی سخت است که بتانیم فریم‌های اطراف نمایشگر را ببینیم. مسئولان سامسونگ به این موضوع اشاره کرده‌اند که در مقایسه با محصولات مشابه که 95 درصد نمای جلویی دستگاه به نمایشگر اختصاص یافته، در این محصول شاهد آن هستیم که 99 درصد فضا به پنل نمایشگر تعلق و این تفاوت 4 درصدی، بسیار چشمگیر و قابل توجه است.

image

 

سامسونگ با از بین بردن فضای مشکی رنگ اطراف پنل، موفق شده تا به این قابلیت دست پیدا کند و به این ترتیب، تصویر نمایش داده تا لبه‌های متالیک اطراف صفحه نمایش ادامه پیدا می‌کند.

تلویزیون Q950TS سامسونگ که با روزولشون 8K QLED همراه است، تنها 15 میلیمتر ضخامت خواهد داشت و می‌توان آن را یک محصول شیک، جذاب و هیجان انگیز برای قرارگیری در تمامی منازل به حساب آورد.

image

 

البته تلوزیون‌های 8K مطمئنا قیمت بالایی خواهند داشت، چرا که در حال حاضر، محتوای 8K به صورت زیاد در دسترس نیست و ممکن است محصولات 2020 مانند پلی استیشن 5، ایکس باکس X یا رقابت های المپیک 2020 با این کیفیت در دسترس باشند. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که چنین محصولاتی، ظرف یک یا دو سال آینده مورد استقبال قرار گیرند.

تلویزیون Q950TS سامسونگ به قابلیت هوش مصنوعی نیز مجهز است و به مرور و به کمک الگوریتم‌های مختلف، تصویر نمایش داده شده را بهتر و با کیفیت‌تر به بیننده نمایش می‌دهد. همچنین به کمک تکنیک‌ها و فناوری‌های پیشرفته، امکان مشاهده تلویزیون از زوایای بیشتر با کیفیت بهتر در اختیار بیننده قرار خواهد گرفت، چیزی که روی اکثر پرچمداران سال 2019 شاهد آن بودیم.

در حال حاضر، هنوز تاریخ عرضه و قیمت دقیق این محصول مشخص نشده است. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که مسئولان و مدیران سامسونگ، چه تصمیماتی در این زمینه اتخاذ خواهند کرد.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

دیاکو

۱۳۹۸/۱۰/۱۵
سلام مطمئنید که جی اس ام طرفدار سامسونگ نیست؟خیلی تابلو طرفداری میکنید