خانهاخبار
CES 2020: لنوو دو لپتاپ و یک کامپیوتر رومیزی جدید از سری Creator معرفی می‌کند

CES 2020: لنوو دو لپتاپ و یک کامپیوتر رومیزی جدید از سری Creator معرفی می‌کند

لنوو می‌خواهد در نمایشگاه CES 2020 از دو لپتاپ جدید از خانواده Yoga و IdeaPad و یک کامپیوتر رومیزی جدید از خانواده IdeaCentre رونمایی کند که همگی عضوی از سری Creator هستند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۵

لنوو در رویداد CES 2020 علاوه بر معرفی دستگاه‌های ارتباطی تجاری و یک جفت مانیتور ال‌سی‌دی ۲۷ اینچی، می‌خواهد اعضای جدیدی به خانواده کامپیوترهای شخصی سری Creator اضافه کند. منتها خبر بد این است که محصولات جدید این خانواده عرضه محدودی خواهند داشت.

Lenovo Yoga Creator 7

لنوو در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی امسال از Yoga Creator 7 و IdeaPad Creator 5 رونمایی می‌کند، اما این دو لپتاپ به بازار آمریکای شمالی وارد نمی‌شوند. یوگای جدید این شرکت نمایشگری ۱۵.۶ اینچی از نوع Full HD دارد که از طیف رنگی صددرصدی sRGB پشتیبانی می‌کند. این لپتاپ به پردازنده‌های نسل دهم اینتل، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی SSD مجهز است و از جدیدترین گرافیک موبایلی انویدیا استفاده می‌کند که البته مدل آن هنوز دقیقا مشخص نیست.

Lenovo IdeaPad Creator 5

در آن سو، آیدیاپد که کمی سنگین‌تر است، نمایشگری با اندازه و رزولوشن مشابه دارد اما به جای طیف رنگی sRGB از طیف رنگی Adobe RGB پشتیبانی می‌کند. این دستگاه هم به پردازنده نسل دهم اینتل مجهز است و از گرافیک جدید انویدیا استفاده می‌کند ولی باتری کوچک‌تری دارد که در برابر عمر باتری ۱۳ ساعته یوگا صرفا می‌تواند ۸ ساعت دوام بیاورد. هر دو لپتاپ جدید لنوو از فناوری‌های Q-Control و خنک‌سازی هوشمند استفاده می‌کنند تا در پردازش‌های سنگین مشکلی نداشته باشند. بدنه این دستگاه به رنگ خز تیره است که با رنگ مشکی و خاکستری متداول محصولات این شرکت فرق می‌کند.

Lenovo IdeaCentre Creator 5

کامپیوتر رومیزی IdeaCentre Creator 5 از همان طرح رنگی همیشگی بهره می‌برد اما کمی طراحی ژئومتری به آن اضافه شده تا این محصول را متمایز کند. لنوو مدعی است که این طراحی نه تنها به زیبایی محصول آن‌ها کمک می‌کند بلکه باعث خنک‌سازی و آرام نگه داشتن دستگاه می‌شود. این کامپیوتر به جدیدترین پردازنده Core i9 و گرافیک انویدیا GeForce RTX به همراه حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه داخلی HDD یا ۱ ترابایت حافظه داخلی SSD مجهز می‌شود.

برخلاف لپتاپ‌های جدید سری Creator، لنوو IdeaCentre Creator 5 را در آمریکای شمالی عرضه می‌کند اما قیمت پایه این دستگاه ۱٫۰۹۹ دلار در نظر گرفته شده است. منتها این کامپیوتر رومیزی تا ماه اکتبر روانه بازار نخواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)