خانهاخبار
CES2020 : سیستم نورپردازی Nanoleaf، نیازهای شما را احساس کرده و برطرف می‌کند!

CES2020 : سیستم نورپردازی Nanoleaf، نیازهای شما را احساس کرده و برطرف می‌کند!

شرکت Nanoleaf با سیستم نورپردازی جدشد و هوشمند خود، قصد دارد تا دکوراسیون داخلی منازل را دگرگون کند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۵

مسئولان شرکت نانولیف بر این باور هستند ک سیستم جدید نورپردازی آنها‌، تا حدی هوشمند بوده که رفتار و احساسات کاربر را آموزش دیده و بسته به نیاز شخص، به آنها واکنش نشان می‌دهد. در این زمینه احتیاجی به هیچ دستور صوتی یا کنترل مستقیم از سوی کاربر وجود ندارد و این روند به کمک سنسورهای U-IQ و الگوریتم‌های طراحی شده توسط مهندسان این شرکت، به صورت خودکار انجام می‌شود.

جیمی چو، مدیر عامل شرکت Nanoleaf در مورد این محصول می‌گوید:

ما در نانولیف بر این باور هستیم که افراد تمایلی به گذراندن وقت برای تنظیم یا برنامه ریزی سیستم روشنایی منزل خود ندارند و از طرف دیگر، ممکن است برخی کاربران زمان کافی برای باز کردن اپلیکیشن و سر و کله زدن با آن را نداشته باشند. پس ما این سوال را از خود می کنیم: یک سیستم هوشمند نورپردازی چه کاری را می‌تواند انجام دهد؟

به کمک سنسور U-IQ، ما موفق شدیم تا یک سیستم جدید هوشمند را راه اندازی کنیم که رفتار و احساسات کاربر را حس کرده، آموزش دیده و به آنها واکنش نشان می‌دهد. به این ترتیب سیستم نورپردازی منزل، بسته به نیاز شما به رفتار و احساسات شما پاسخ می‌دهد.

image

 

متأسفانه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این محصول عنوان نشده است، اما قیمت اجزای آن در دسترس قرار گرفته است:

Learning Button: 14.99 دلار

Learning Light Bulg: 19.99 دلار

Learning Switch: 49.99 دلار

پنل‌های نوری نانولیف در حال حاضر قادر به واکنش در برابر صدای محیط یا لمس کاربر هستند. این محصول همچنین با سیستم کنترل هوشمند منزل اپل (Apple HomeKit) به صورت کامل سازگار است. شما می‌توانید به کمک سیری، الکسا یا گوگل اسیستنت، تجهیزات نورپردازی Nanoleaf را کنترل کنید.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)