خانهاخبار
CES 2020: حمام خود را با اسپیکرهای Alexa لذت بخش‌تر کنید!

CES 2020: حمام خود را با اسپیکرهای Alexa لذت بخش‌تر کنید!

اگر تمایل دارید تا در هنگام دوش گرفتن، به موسیقی دلخواه خود گوش کنید، کمپانی Kohler چنین امکانی را برای شما فراهم کرده است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۵

شرکت Kohler به تازگی یک اسپیکر هوشمند پورتابل را معرفی کرده است که درون سردوش حمام قرار گرفته و در هنگام دوش گرفتن، قابلیت پخش موزیک را برای شما فراهم می‌کند.

این اسپیکر به دستیار هوشمند الکسا مجهز است. به این ترتیب شما قادر خواهید بود در هنگام دوش گرفتن، از الکسا بخواهید تا پلی لیست محبوب‌تان را برای شما پخش کند یا اخبار روزمره را برای شما بخواند. در این حالت، چه دلیلی دارد که حمام را ترک کنید؟!

ممکن است در نگاه اول چنین محصولی مضحک به نظر برسد، اما باید بدانید که این سردوش به صورت اعجاب انگیزی هوشمند طراحی شده است. قسمت خارج کننده آب به صورت یک رینگ دایره‌ای شکل طراحی شده که مرکز آن خالی است و اسپیکر هوشمند یاد شده، در این قسمت خالی قرار گرفته است. این اسپیکر با قابلیت آهنربایی در محفظه خود قرار گرفته و به صورت بی سیم، شارژ می‌شود.

image

 

شما می‌توانید مدل ساده این اسپیکر را با قیمت 99 دلار خریداری کنید یا در وصرت تمایل، مدل مجهز به الکسا را با پرداخت 159 دلار سفارش دهید. خرید سردوش اختصاصی نیز 70 دلار برای شما هزینه در بر خواهد داشت.

مدل ساده این اسپیکر حدودا 6 تا 7 ساعت به صورت مداوم برای شما موزیک پخش خواهد کرد و این در حالی است که مدل مجهز به الکسا، نهایتا 5 ساعت شما را سرگرم می‌کند. هر دو مدل یاد شده به گواهی IPX67 مجهز بوده و به صورت کامل ضدآب هستند.

مسئولان Kohler به این موضوع اشاره کرده‌اند که کلیه قطعات مذکور، از نیمه دوم سال 2020 در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

وجود یک اسپیکر بلوتوث در حمام هنگام دوش گرفتن، می‌تواند یک امر جذاب و شگفت انگیز به نظر آید. آیا در صورت ورود چنین کالایی به بازار کشورمان، از آن استقبال خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

کاظمی

۱۳۹۸/۱۰/۱۵
اره،خیلی جالبه
من چندساله که میرم حموم یه اسپیکر تو حموم نصب کردم و موسیقی گوش میکنم
خیلی عالیه