خانهاخبار
امکان میرور کردن نمایشگر آیفون روی محصولات Dell فراهم می‌شود

امکان میرور کردن نمایشگر آیفون روی محصولات Dell فراهم می‌شود

مسئولان کمپانی دل قصد دارند تا با افزودن ویژگی‌های جدید، کاربران آیفون را به سمت استفاده از محصولات خود بکشانند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۵

بر اساس گزارش بلومبرگ، مهندسان شرکت Dell به راهی دست پیدا کرده‌اند تا کاربران آیفون را به سمت استفاده از محصولات این شرکت جذب کنند. این شرکت هفته گذشته اعلام کرد که موفق به طراحی نرم‌افزاری شده که به کاربران آيفون اجازه می‌دهد تا تصویر گوشی هوشمند خود را روی نمایشگر لپتاپ بیاندازند.

محصولات Dell از سال 2018 تا به حال، امکان میرور کردن نمایشگر گوشی‌های اندرویدی را دارا بوده‌اند و با ارائه آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن Mobile Connect، چنین امکانی در اختیار کاربران آیفون نیز قرار خواهد گرفت.

به محض نصب نرم افزار مربوطه، کاربران آیفون می‌توانند تصاویر یا فایل‌های ویدئویی خود را از طریق درگ و دراپ به لپتاپ خود منتقل نمایند. محصولات سازگار با این نرم‌افزار به شرح زیر هستند:

کلیه مدل‌های:

  • Dell XPS
  • Inspiron
  • Vostro
  • Alienware

بد نیست بدانید که محصولات یاد شده باید به ویندوز 10 مجهز بوده و کاربران آيفون نیز باید یک اپلیکیشن مخصوص را از اپ استور دریافت نمایند.

در حال حاضر، کاربران آیفون می‌توانند با کمک نرم‌افزار Mobile Connect، نوتیفیکیشن‌ها یا پیام‌های خود را روی محصولات پشتیبانی شده Dell دریافت نمایند. مسئولان Dell به این موضوع اشاره کرده‌اند که حدود 150 میلیون تماس و پیام کوتاه از طریق این نرم‌افزار هر روز ارسال می‌شود که حدود 50 درصد از این موارد به کاربران آیفون تعلق دارد.

image

 

اپل با اینکه روی محصولات مبتنی بر سیستم عامل مک، اجازه تبادل فایل، ارسال یا دریافت دریافت و پیام کوتاه را صادر کرده، اما قابلیتی برای میرور کردن نمایشگر آیفون روی این محصولات وجود ندارد. به همین دلیل مدیران Dell امیدوار هستند تا با ارائه چنین قابلیتی، کاربران آیفون را وادار به خرید محصولات خود کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)