خانهاخبار
مشخصات دقیق ساعت هوشمند Xiaomi Watch Color اعلام شد

مشخصات دقیق ساعت هوشمند Xiaomi Watch Color اعلام شد

ساعت هوشمند جدید شیائومی که چند روز پیش رسما با نام Watch Color معرفی شده بود امروز به بازار آمد و حالا بالاخره می‌توانیم با مشخصات دقیق آن آشنا شویم.
۱۳۹۸/۱۰/۱۵

شیائومی چند روز پیش از ساعت هوشمند جدیدی به نام Watch Color رونمایی کرد اما اطلاعات خاص و دقیقی درباره این محصول به اشتراک نگذاشت. حالا همزمان با عرضه این دستگاه در کشور چین بالاخره می‌توانیم با سخت‌افزار و قیمت واچ کالر آشنا شویم. این ساعت هوشمند نمایشگری از نوع آمولد دارد که روی آن Wear OS نصب شده و با بندهای رنگارنگ به بازار می‌آید.

شیائومی واچ کالر تمام قابلیت‌های ردیابی سلامتی متداول، بلوتوث ۵، جی‌پی‌اس، NFC، حسگر ضربان قلب و سیستم ردیابی قلب را در خود دارد. ساعت هوشمند شیائومی با استاندارد 5 ATM ضدآب است و عمر باتری آن در صورت استفاده عادی ۱۴ روز است.

image

واچ کالر نمایشگری ۱.۳۹ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل دارد. این دستگاه از بندی با جنس سیلیکون استفاده می‌کند که می‌توانید آن را با ۶ بند سیلیکونی دیگر یا ۲ بند چرمی تعویض کنید. واچ کالر می‌تواند ۱۰ ورزش متفاوت از جمله دو، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی و شنا را ردیابی کند.

در داخل Watch Color یک باتری ۴۲۰ میلی آمپر ساعتی قرار گرفته که شیائومی مدعی است می‌تواند با استفاده عادی تا ۱۴ روز و با فعال‌سازی حالت استقامت تا ۲۲ روز دوام بیاورد. این ساعت هوشمند در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی به بازار می‌آید و قیمت آن ۱۱۵ دلار است. با این حال فعلا مشخص نیست که این دستگاه چه زمانی به صورت جهانی راهی بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)