خانهاخبار
CES 2020: اپل با سیستم هوشمند خانگی خود به نمایشگاه امسال می‌رود

CES 2020: اپل با سیستم هوشمند خانگی خود به نمایشگاه امسال می‌رود

اپل رسما در خبری اعلام کرد که امسال ضمن حضور در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی، سیستم هوشمند خانگی خود را در این رویداد به نمایش خواهد گذاشت.
۱۳۹۸/۱۰/۱۵

اپل پیش‌تر تایید کرده بود که امسال بالاخره بعد از سه دهه به نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی یا CES برمی‌گردد تا درباره حریم خصوصی صحبت کند. اما حالا در جدیدترین خبر اعلام شده که کوپرتینویی‌ها در CES 2020 سیستم خانگی هوشمند خود را که مبتنی بر HomeKit عمل می‌کند در این مراسم در معرض دید عموم خواهند گذاشت.

اپل قرار است در CES امسال سیستم خانگی هوشمند خود را به نمایش بگذارد. توسعه این سیستم پاسخی از سوی کوپرتینویی‌ها به رقبایی همچون آمازون و گوگل خواهد بود که احتمالا آن‌ها هم به‌روزرسانی‌های جدیدی برای افزودن قابلیت‌های بیشتر به دستگاه‌های IoT و صوت-محور خود در نظر گرفته‌اند.

با این حال، فراموش نکنید که اپل قرار نیست از محصول جدیدی در این نمایشگاه رونمایی کند. این شرکت سال‌هاست که از حضور رسمی در CES امتناع می‌ورزد، اما حالا پس از چند دهه دوباره تصمیم گرفته تا به این رویداد بپیوندد.

این شرکت سال گذشته بنر بزرگی را در نزدیکی محل برگزاری مراسم برپا کرد تا حریم خصوصی آیفون را تبلیغ کند. آن‌ها در سال ۲۰۱۸ نیز صرفا شماری از کارمندان خود را به این رویداد فرستادند تا با تامین‌کنندگان عینک‌های واقعیت مجازی دیدار داشته باشند.

نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی از تاریخ دوشنبه تا جمعه همین هفته در لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود. در این مراسم شرکت‌های مختلف محصولات و فناوری‌های خود را به نمایش می‌گذارند. برای مشاهده برنامه زمانی رویدادهای CES 2020 به این مطلب مراجعه نمایید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)