خانهاخبار
CES 2020: نسل جدید لپ تاپ دل XPS 13 از راه رسید

CES 2020: نسل جدید لپ تاپ دل XPS 13 از راه رسید

پیش از شروع رسمی نمایشگاه CES 2020 برخی شرکت‌ها از محصولات جدید خود رونمایی می‌کنند. به تازگی شرکت دل نسل جدید لپ تاپ XPS 13 را معرفی کرده است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۵

دل XPS 13 یکی از بهترین لپ تاپ‌های ویندوزی در سال‌های اخیر محسوب می‌شود و حال شاهد رونمایی از نسخه جدید آن هستیم. این لپ تاپ به صفحه نمایش 13.4 اینچی مجهز شده و دارای نسبت تصویر 16:10 است. با استفاده از این نسبت تصویر، دل موفق شده حاشیه بخش زیرین نمایشکر را کاهش دهد. با این اقدام، نمایشگر در مقایسه با گذشته طراحی جذاب‌تری پیدا کرده است. در حالی که مدل جدید این لپ تاپ به نمایشگر بزرگتری مجهز شده، ابعاد کلی آن کاهشی 2 درصدی را تجربه کرده است. شرکت Dell ابعاد کیبورد این لپ تاپ را افزایش داده است و همچنین ترک پد بزرگتری برای آن درنظر گرفته است.

در حالی که شاید این تغییرات چندان چشمگیر نباشند، مدل جدید در مقایسه با XPS 13 قدیمی کوچکتر شده و همچنین ضخامت کمتری دارد. با استفاده از نمایشگر با نسبت تصویر 16:10، حاشیه‌های اطراف نمایشگر کاهش پیدا کرده است. علاوه بر بهبود طراحی فیزیکی، قطعات داخلی آن نیز بهبود پیدا کرده است. قدرت این لپ تاپ دل توسط پردازنده‌های نسل دهم اینتل Ice Lake تامین می‌شود. کاربران می‌توانند نسل جدید لپ تاپ دل XPS 13 را مجهز به پردازنده‌های اینتل Core i3، Core i5 و Core i7 سفارش دهند.

image

این لپ تاپ در نسخه‌های مختلف در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. کاربران می‌توانند لپ تاپ Dell XPS 13 جدید را مجهز به 4/8/16/32 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت و 1/2 ترابایت حافظه SSD سفارش دهند. نمایشگر این لپ تاپ با سه رزولوشن مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نسخه استاندارد دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است؛ با این حال می‌توان آن را مجهز به نمایشگر فول اچ دی پلاس لمسی و یا 4K لمسی نیز سفارش داد. از پورت‌های آن می‌توان به دو پورت USB-C تاندربولت 3، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه کارت حافظه microSD اشاره کرد. شرکت دل نسخه دولوپر این لپ تاپ را مجهز به سیستم عامل Ubuntu 18.04 LTS نیز به فروش می‌رساند.

مدل جدید دل XPS 13 با قیمت پایه 999 دلار از تاریخ 7 ژانویه وارد بازار می‌شود. نسخه دولوپر این لپ تاپ از تاریخ 4 فوریه و با قیمت پایه 1119 دلار در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)