خانهاخبار
سری P40 هواوی احتمالا سه مدل رده بالا دارد

سری P40 هواوی احتمالا سه مدل رده بالا دارد

هواوی معمولا هر سال دو مدل اصلی از سری P خود معرفی می‌کرد، اما طبق گزارش‌ها ظاهرا امسال باید شاهد عرضه سه مدل رده بالا از سری P40 باشیم.
۱۳۹۸/۱۰/۱۴

هواوی در سال ۲۰۱۹ به موجب تحریم‌های ایالات متحده ایام خوشی را پشت سر نگذاشت، اما به هر طریق توانست بر مشکلاتش غلبه کند. این غول چینی حالا با ورود به سال جدید به چشم‌انداز پیش روی خود چشم دوخته و بهترین راه برای نمایش توانایی‌هایش از طریق پرچمداران سری P40 است.

بر اساس ترندی که اخیرا در دنیای فناوری مطرح شده، به نظر می‌رسد که هواوی هم مثل اپل و سامسونگ می‌خواهد گوشی‌های پرچمدار سری P40 را در سه مدل روانه بازار کند. به این صورت، چینش موبایل‌های سری P40 دستخوش تغییر می‌شود تا عضو جدیدی به اعضای این خانواده بپیوندد.

اگر نگاه دقیقی به رویه سابق هواوی داشته باشید، می‌دانید که این شرکت معمولا دو مدل اصلی از پرچمداران سالانه خود را روانه بازار کرده و بعد مدل ارزان‌تری کنار آن‌ها قرار می‌داد تا تمام کاربران تحت پوشش محصولات این شرکت قرار بگیرند. با این حال، اکنون افشاگری به نام RODENT950 می‌گوید هواوی امسال می‌خواهد سه مدل اصلی و منحصر به فرد از سری P40 معرفی کند. با این حساب اگر این شرکت مدل ارزان‌تر P40 را نگه دارد، این سری شاید در مجموع چهار مدل داشته باشد.

این افشاگر احتمال عرضه چهار گوشی را بسیار قوی می‌داند و معتقد است که این امر به جبران مشکلات ناشی از تحریم‌های آمریکا و افت فروش محصولات این شرکت کمک خواهد کرد. البته در حال حاضر همه چیز در حد شایعه است، اما از اسامی هواوی P40 مکس و هواوی P40 پورشه ادیشن به عنوان نام دو عضو این خانواده یاد می‌شود.

فعلا باید صبر کنیم و منتظر اخبار بیشتر بمانیم. مدیر هواوی پیش‌تر اعلام کرده بود که سری P40 را در ابتدای ماه فروردین معرفی خواهد کرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۱۰/۱۴
این عکسه خیلی جگره?
نیمه‌ی اوّلِ ۲۰۲۰ جنگ بین غول‌هاست(p40 و گلکسی11 و شیائومی‌می10 و ال‌جی‌تین‌کیو8?) این مورد آخری☝️غول نیست شاغولامه?