خانهاخبار
اپلیکیشن Phone و Messages گوگل به صورت پیش فرض روی گوشی‌های شیائومی نصب می‌شود

اپلیکیشن Phone و Messages گوگل به صورت پیش فرض روی گوشی‌های شیائومی نصب می‌شود

کمپانی شیائومی تصمیم گرفته تا روی محصولات بین المللی خود، اپلیکیشن‌های Messages و Phone گوگل را به صورت پیش فرض نصب کند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۴

با تصمیمات جدیدی که توسط مسئولان شیائومی اتخاذ شده و در انجمن رسمی این برند نیز مطرح شده است، اپلیکیشن‌های Phone و Messages گوگل روی محصولات جدید شیائومی که به صورت بین المللی عرضه می‌شوند، به صورت پیش فرض نصب خواهد شد.

ازین پس اگر یکی از محصولات شیائومی که به رام عمومی یا بین المللی مجهز هستند را در اختیار داشته باشید، دیگر امکان دسترسی به شماره گیرنده MIUI و اپلیکیشن پیام رسان را نخواهید داشت. مسئولان شیائومی بر اساس مشکلاتی که در زمینه امنیت در سطح جهانی پیش آمده، تصمیم گرفته‌اند تا اپلیکیشن‌های گوگل را جایگزین موارد یاد شده کنند.

به نظر می‌رسد که تا زمان رفع شدن مشکل امنیتی اپلیکیشن‌های قرار گرفته در رابط کاربری MIUI، کاربران شیائومی باید با اپلیکیشن‌هایی که توسط گوگل در این زمینه طراحی و تولید شده است، کار کنند. البته به نظر نمی رسد که این تغییر روی محصولاتی که قبل از Mi 9T Pro عرضه شده‌اند، تاثیری بگذارد.

این بدان معناست که اگر از اپلیکیشن‌های گوگل به صورت کامل استفاده می‌کنید، دیگر قادر به ضبط مکالمات نخواهید بود. البته مسئولان شیائومی قول داده‌اند که این مشکل به زودی برطرف خواهد شد و تا پیش از پایان سال جاری میلادی، کاربران می‌توانند از اپلیکیشن‌های پیش فرض MIUI استفاده کنند.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امیرمهدی

۱۳۹۹/۴/۳۱
گ.شی منم ردمی نوت هشت هست و همین اپ های مزخرف رو داره حتی اپ کانتکت های گوشیم هم بهم اجازه ذخیره کانتکت روی گوشی رو نمیده حتما باید توی جی میلم ذخیرش کنم?

morteza

۱۳۹۹/۳/۴
سلام
سال میلادی تموم شد.سال بعدشم داره به نمیه میرسه،هنوز همین اپلیکیشن های مزخرفو داریم تحمل میکنیم.